۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور ساخته می‌شود
معاون شهری بنیاد مسکن کشور:

۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور ساخته می‌شود

شاهرود - معاون شهری بنیاد مسکن با بیان اینکه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور ساخته می شود، گفت: در این طرح ملی، بنیاد مسکن ساخت ۱۳۸ هزار واحد را متعهد شده است.

جواد حق شناس در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه برنامه اقدام ملی از سوی دولت به ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی منجر می‌شود، بیان کرد: سهم بنیاد مسکن از این جمع ۱۳۸ هزار واحد مسکونی است.

وی افزود: ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۸ هزار واحد مسکونی باقی مانده در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساخته می‌شود.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، درباره سفر به استان سمنان و شهرستان شاهرود نیز، گفت: در قالب همین طرح اقدام ملی قرار است یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه متقاضیان در این استان توسط بنیاد مسکن ساخته شود.

حق شناس با بیان اینکه در فاز اول ۱۲۰ واحد مسکونی همزمان با روز سه شنبه نوزدهم آذرماه ۹۸ کلنگ زنی می شود، ابراز داشت: این واحد ها در شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار هستند.

وی که برای کلنگ زنی مجتمع ۲۴ واحدی در شاهرود حضور دارد، بیان کرد: علاوه بر این پروژه قرار است فاز اول مسکن ۵۷ واحدی گرمسار نیز کلنگ زنی شود.

کد خبر: ۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha