۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
۱۴۱ واحد تولیدی و صنعتی خراسان جنوبی گازرسانی می شود
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی:

۱۴۱ واحد تولیدی و صنعتی خراسان جنوبی گازرسانی می شود

بیرجند- هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گاز رسانی به ۱۴۱ واحد صنعتی استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ها ۹۷ درصد واحدهای صنعتی استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 محمود هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش گاز رسانی به صنایع استان و نقش آن در توسعه اقتصادی منطقه اظهارکرد: از سال ۹۷ شاهد رشد ۲۴۴ درصدی گاز رسانی به صنایع استان بوده ایم.

 وی با بیان اینکه تا قبل از سال ۹۷ گاز رسانی به ۵۰۸ واحد صنعتی استان انجام شده بود، بیان کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون یک هزار و ۱۴۲ واحد تولیدی و صنعتی استان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

 وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و ۶۵۰ واحد صنعتی استان از نعمت گاز برخوردار است، عنوان کرد: برنامه سال گذشته گاز رسانی به ۲۷۳ واحد صنعتی بود که انجام شد و سال جاری نیز به ۱۴۱ واحد گاز رسانی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی همچنین به ضریب برخورداری گاز در استان اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون ۹۷ درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

 ویبا بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۱ هزار و ۳۰۵ خانوار شهری  تحت پوشش شبکه گاز قرار دارند، گفت: ۸۷ هزار و ۶۹۱ خانوار روستایی در خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی هستند و تا پایان امسال نیز به ۲۶۱ روستای دیگر گاز رسانی خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه مشعل گاز در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار خراسان جنوبی در سال جاری روشن می‌شود، تصریح کرد: ۱۷ شهر خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

کد خبر: ۹۲٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha