۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
نوسازی خودروها با کارکرد بالا| طراحی و تیون عامل احیاء برند
مدیرعامل آپکو در گفت‌وگو با بازار مطرح کرد

نوسازی خودروها با کارکرد بالا| طراحی و تیون عامل احیاء برند

جلینی مدیرعامل آپکو به بازار گفت: برنامه داریم خودروهای کارکرده را طی همکاری با آذین پارت اورهال کرده و به دنبال احیاء برند آپکو با ارائه خدمات تیون و بازسازی هستیم.

بازار؛ گروه خودرو: چندی پیش گروه صنعتی ایران خودرو از محصولات جدید خود که توسط شرکت آپکو دستخوش تیون قرار گرفته بود رونمایی کرد. رونمایی که نقدهای فراوانی را نسبت به طراحی، کیفیت و تقویت به همراه داشت. زیرا عملکرد خودروسازان در یک دهه اخیر به ویژه در تولید محصولات بیان‌گر میزان توانایی آن‌ها در راستای پاسخ به نیاز مشتری بوده است. از سوی ایران‌خودرو راهبرد جدیدی برای پوشش کاستی‌های محصولات تولیدی با عرضه خدمات بهتر در مرکز آپکو برای مشتریان دارد. از این‌رو به سراغ حسن جلینی مدیرعامل آپکو رفتیم تا در خصوص محصولات و برنامه‌های این مرکز بیشتر آشنا شویم.

* از بدو ورود شما به آپکو تغییراتی در بخش خودروهای سفارشی ایران‌خودرو ایجاد شده که شامل طراحی کیت، نصب توربوشارژر و افزایش قدرت موتور است، آپکو برای محصولات جدید ایران‌خودرو چه برنامه‌ای دارد؟
یک استراتژی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت تدوین کردیم، باتوجه به اینکه آپکو در مقاطع  مختلفی سکوت داشت، هدف اصلی احیا برند آپکو است. در همین راستا برنامه ریزی برای خدماتی که در هیچ یک از خودروسازی‌های کشور اجرا نشده، انجام دادیم. بحث طراحی، تیونینگ، دیتیلینگ و پوشش‌های نانو سرامیک را اجرا کردیم. طرح‌های مذکور با استقبال بسیار مناسب مشتریان همراه بود، گفتنی است که آماده ارائه خدمات به خودروهای غیر تولید ایران‌خودرو و به ویژه وارداتی‌ها هستیم. در پروژه‌های تیونینگ و دیتیلینگ توانستیم به اهداف خود برسیم که اصلی‌ترین بخش آن نیز رضایت مشتری است. با کیفیت بالا نانوسرامیک را انجام داده و گارانتی ۵ ساله ارائه می‌دهیم. هر شش ماه یک بار نیز به بررسی و ریکاوری آن می‌پردازیم تا در صورت مشکل آن را رفع کنیم.

* تارا محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو است، برای این محصول تازه وارد چه برنامه‌ای دارید و با دنا چه تفاوت‌های در تیون خواهد داشت؟
در خصوص تارا باید گفت محصول ملی جدید است و مشتریانی که ثبت‌نام انجام داده‌اند، می‌توانند از رینگ جدید که طراحی شده، چراغ‌های اسپرت، تو دوزی، سقف کهکشانی و جاموبایلی را سفارش دهند. در مورد دنا پلاس توربوشارژر نیز باید گفت نام جوانان را برای آن انتخاب کردیم. این خودرو با سپرهای جلو و عقب جدید، پیشرانه ۲۰۰ اسب بخاری، صندلی نوستالژی مشابه پیکان جوانان، نانوسرامیک و غیره را مشتریان می‌توانند سفارش دهند. هدف از انتخاب نام جوانان نیز یادآوری پیکان جوانان است.

* خبری از شما منتشر شد که تمایل به همکاری با گروه منصوری در خصوص تیون را دارید، این موضوع چقدر صحت دارد؟
منصوری بزرگترین تیون کار دنیا است و کسی نیست آن را نشناسد، علاقمند به همکاری مشترک با منصوری هستیم که به زودی میسر خواهد شود. گفتنی است که رایزنی‌های نیز انجام شده است.

* در زمان رونمایی از تارا و دنا تیون، نقدهایی در خصوص کیفیت و طراحی به این اجزای مانند سپر، چراغ و غیره توسط کارشناسان مطرح شد، عمدتا مدعی این مساله بودند که طراحی افتر مارکت دارد، نظر شما چیست؟
برای تولید قطعات و اجزای این خودروها کار مهندسی و طراحی انجام شده، روی سپرهای تارا و دنا کار شده است. معاون کیفیت و مرکز تحقیقات ایران خودرو آن را مشاهده و تایید کردند.

* معمولا با تغییر دولت، مدیران خودروسازان نیز تغییر می‌کنند، به نظر شما مدیرعامل بعدی آپکو برنامه‌های شما را پیش خواهد برد یا متوقف می‌شود؟
هر شخصی که رئیس دولت شود کارهای که مورد استقبال مشتریان بوده را پیگیری و فعالیت مضاعف نسبت به آن انجام خواهد داد. معتقدم موردی که شما مطرح کردید رخ نداده و حمایت‌های لازم از برنامه جدید آپکو خواهند کرد.
* شنیده شد که برنامه‌ای برای اورهال کردن خودروهای کارکرده دارید، این برنامه را چگونه دنبال می‌کنید؟
نوسازی خودروهای کارکرده طی همکاری با آذین پارت جهت تعویض قطعات انجام می‌شود. در این طرح با حداقل قیمت‌ها اقدام به اورهال کردن خودرو می‌کنیم. آپکو تنها شرکتی هست که در میان خودروسازان داخلی به عرضه آپشن و غیره پرداخته، لازم به ذکر است که روی کلاچ هوشمند کار کردیم، ۵۰ ماه گارانتی برای آن در نظر داریم. ما در نظر داریم آپشن‌هایی از قبیل انواع رادار، ریموت سردنده، قفل پارکینگ و اپلیکیشن تلفن همراه را عرضه کنیم.

کد خبر: ۹۲٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha