۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
مدیریت روان‌آبهای خرم‌آباد نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه/ تخصیص حقابه مطالبه جدی و تاریخی مردم است
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

مدیریت روان‌آبهای خرم‌آباد نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه/ تخصیص حقابه مطالبه جدی و تاریخی مردم است

 لرستان- ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: مدیریت روان‌آب‌های خرم‌آباد ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که برای تحقق این امر نیاز به جذب سرمایه‌گذار است.

مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه حقابه یک بحث جدی و تاریخی مردم لرستان است، اظهار داشت: در حال‌حاضر سند سازگاری با کم آبی استان را که به صورت یک کتابچه است تهیه کرده‌ایم یعنی می‌دانیم که چه میزان آب نیاز داریم و باید این آب را در چه حوزه‌ای مصرف کنیم.

وی افزود: بحث استیضاح وزیر نیرو را در دستور کار داشتیم که خیلی جدی گرفته نشد و در این زمینه با ما همکاری نکردند البته قرار است هفته آینده وزیر نیرو به استان سفر کند ولی ما به طور جدی پیگیریم که بحث حق‌آبه لرستان را به سرانجام برسانیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس عنوان کرد: پیشنهاد افزایش مخزن سد معشوره را دادند و همچنین اعتبارات سدها را بیشتر کردند ولی تامین‌های قطره چکانی مشکل استان ما را حل نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات خرم‌آباد، رواناب‌های سطحی شهر است که مدیریت این روان‌آبها ۴۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد که در اختیار شهرداری است و نیاز به جذب سرمایه‌گذار دارد.

ویسکرمی تصریح کرد: متأسفانه شهر خرم‌آباد درآمد زیادی ندارد و برخی با قانون‌گریزی، عوارض شهرداری را پرداخت نمی‌کنند در مقابل ضعف مدیریت شهری را داریم که امیدواریم بتوانیم با بصیرت دادن به مردم و دوری از بازی‌های طایفه‌ای یک شورای شهر قوی داشته باشیم تا مشکلات کاهش پیدا کند.

کد خبر: ۹۱٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha