۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
مسافرت با ناوگان عمومی ایلام ۶۰ درصد کاهش یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های ایلام:

مسافرت با ناوگان عمومی ایلام ۶۰ درصد کاهش یافت

ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های ایلام گفت: با شیوع بیماری کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری کرایه ۶۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل پایانه‌های ایلام، نورالله دلخواه با بیان اینکه با انتشار ویروس کرونا با شیوع بیماری کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری کرایه ۶۰ درصد کاهش یافته است، افزود:  از ابتدای ماه جاری تاکنون ۳۸ هزار و ۸۴۴ مسافر در قالب بیش از هفت هزار سفر با ناوگان عمومی در داخل استان جابه جا شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای زیر پوشش شرکت‌های مسافربری این استان در پایانه‌های حمل و نقل عمومی مسافر ملزم شده‌اند که قبل از حرکت به مقاصد مورد نظر، ضدعفونی شوند، افزود: این اقدام با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با ضدعفونی سطوح قابل دسترس تمام وسایل حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای استان انجام می‌شود.

دلخواه یادآور شد: همچنین تمام مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی نیز با جدیت ضدعفونی شده و پرسنل آن‌ها آموزش‌های لازم را برای مقابله با ویروس فراگرفته اند.

کد خبر: ۹٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha