۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
افزایش ۱۲۰ هزار مترمکعبی ظرفیت تولید آب شرب در استان بوشهر
مدیرعامل آبفا بوشهر خبر داد:

افزایش ۱۲۰ هزار مترمکعبی ظرفیت تولید آب شرب در استان بوشهر

بوشهر- حمزه‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرای همزمان طرح‌های آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر از افزایش ۱۲۰ هزار متر مکعبی ظرفیت آب شرب استان خبر داد.

عبدالحمید حمزه پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه مردم استان بوشهر در فصل تابستان، تامین آب شرب مورد نیاز خانواده‌ها در مناطق شهری و روستایی است و امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و همکاری مردم شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی افزود: به صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات کم آبی و تامین آب شرب مردم تلاش می‌کنیم و انتظار داریم با اجرای برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت به توفیقات مورد نظر برسیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های آب‌شیرین کن در نقاط مختلف استان از جمله برنامه‌های مدیریت استان برای تقویت منابع آب در استان است و در سه سال اخیر شاهد اجرای همزمان طرح‌های متعدد آب‌شیرین‌کن در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر هستیم.

اجرای ۱۲ طرح آب‌شیرین کن در استان
حمزه‌پور از اجرای ۱۲ طرح آب‌شیرین کن در استان بوشهر خبر داد و گفت: در سه سال اخیر عملیات اجرایی ۱۲ طرح آب‌شیرین کن در استان بوشهر انجام شد که هم‌اکنون چهار آب‌شیرین‌کن در مدار تولید قرار دارند و هشت طرح نیز در حال اجرا هستند.

 وی ابراز داشت: با احداث طرح‌های جدید آب‌شیرین‌کن، حدود ۱۲۰ هزار متر مکعب به ظرفیت آب شرب استان بوشهر اضافه می‌شود که بخش مهمی از نیاز آب شرب استان بوشهر را تامین می‌کند.

نوسازی و اصلاح شبکه‌
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: نوسازی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی نیز از دیگر برنامه‌های مجموعه آب و فاضلاب استان بوشهر برای کاهش هدر رفت آب است و امیدواریم در این مسیر نیز به توفیق لازم برسیم.

حمزه‌پور تصریح کرد: کاهش وابستگی آب استان به استان‌های همجوار از اهداف مهم مدیران است که اجرای طرح‌های متعدد آب‌شیرین‌کن در همین راستا انجام شده است.

کد خبر: ۹۰٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha