۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
 شمار پروازها در فرودگاه ساری به ۱۸۰ سورتی رسید
مدیرکل فرودگاه های مازندران:

شمار پروازها در فرودگاه ساری به ۱۸۰ سورتی رسید

ساری- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به افزایش شمار پروازها در فرودگاه بین المللی ساری گفت: هر هفته حدود ۱۸۰ سورتی پرواز انجام می شود.

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه شمار سورتی های پروازی در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری افزایش یافت، افزود: هر هفته حدود ۱۸۰ پرواز در این فرودگاه بین المللی به مقاصد مختلف انجام می شود.

وی افزود: هر هفته به مقصد شهرهای مشهد مقدس، تهران، بندرعباس، عسلویه، اهواز، شیراز، کیش، اصفهان، تبریز در قالب سورتی های رفت و برگشت عملیات پروازی انجام می شود.

وی با بیان اینکه شمار پروازها نسبت به مدت مشابه سال قبل و ماه های قبلی رشد چشمگیری داشته است، افزود: هر ماه شاهد افزایش پروازها در فرودگاه های استان هستیم.

وطنخواه یادآور شد: در حال حاضر شرکت های هواپیمایی وارش، آتا، کیش ایر، اسمان، کاسپین در فرودگاه بین المللی ساری خدمات پروازی ارائه می کنند.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به انجام آموزش خلبانی و خدمات هوایی در فرودگاه رامسر نیز گفت: این فرودگاه چند روز گذشته میزبان ۱۰۰ چترباز از مرکز آموزش خلبانی است که آموزش های لازم را به مدت یک هفته در حال فراگیری هستند.

وطنخواه همچنین از جانمایی و آماده سازی زیرساخت ها برای نصب دستگاه های آر وی آر و سیلومتر و بادنمای الکترونیکی در فرودگاه شهدای ساری خبر داد.

کد خبر: ۹۰٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha