۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
بازار مرغ یزد شفاف نیست
استاندار یزد:

بازار مرغ یزد شفاف نیست

یزد- استاندار یزد در خصوص وضعیت بازار مرغ یزد گفت: با داشتن بانک اطلاعاتی در موضوع نهاده‌ها، نه تنها در بحث تولید و توزیع نهاده شفاف سازی می‌شود، بلکه مدیریت این حوزه نیر تقویت خواهد شد.

به گزارش بازار، محمدعلی طالبی گفت: با وجود مشکلات مرغ داران و تورم موجود، تصمیم است در موقعیت فعلی از افزایش قیمت مرغ در یزد جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: این کار به همکاری تولیدکنندگان، کشتارگاه و نیروی انتظامی نیاز دارد تا برای برخورد با افرادی که حمل مرغ از داخل به خارج استان را به طور غیرقانونی انجام می‌دهند، پیشگیری‌های لازم انجام شود.

استاندار یزد با بیان اینکه در استان اختیاری برای تعیین قیمت نداریم، گفت: همه تلاش خود را برای حمایت از تولیدکنندگان به کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: باید در شرایطی قرار گیریم که بتوان به طور دقیق و روشن به همه اعلام کرد که چقدر نهاده با ارز دولتی تأمین شده و به چه شکل توزیع شده است.

طالبی تاکید کرد: در این رابطه باید لیست توزیع کنندگان را به طور کامل منتشر کرد و به این طریق، شفافیت سازی نمود.

وی با بیان اینکه هیچ موضوعی در استان به اندازه بودجه نهاده ها مورد گلایه قرار نگفته است؛ گفت: بخش قابل توجهی از ارز کشور به این موضوع اختصاص یافته است و استان باید نسبت به آن حساسیت داشته باشد.

استاندار یزد به جهت‌گیری درست در خصوص این موضوع تأکید کرد و افزود: با داشتن بانک اطلاعاتی در موضوع نهاده‌ها، نه تنها در بحث تولید و توزیع نهاده شفاف سازی می‌شود بلکه مدیریت و برنامه‌ریزی‌ها نیز قوی تر خواهد شد.

وی با صراحت گفت: برنامه ریزی قوی این فرصت را جهت تامین نیازهای آینده بازار، با هر تلاطمی که در حال به وجود آمدن است، فراهم می‌کند.

کد خبر: ۹۰٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha