۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
خودرو لوکس کره‌ای‌ها به بازار می‌آید
شروع قیمت جنسیس GV۷۰ از ۴۱ هزار دلار

خودرو لوکس کره‌ای‌ها به بازار می‌آید

شرکت خودروسازی جنسیس محصول جدید خود یعنی GV۷۰ را از قیمت ۴۱ هزار تا ۶۲ هزار دلار باتنوع پیشرانه تا پایان سال جاری به بازار آمریکا عرضه می‌کند.

بازار؛ گروه خودرو: در ماه‌های گذشته خبرهای متعددی از ورود محصول نوبرانه لوکس کره‌ای‌ها به بازار منتشر می‌شد، محصولی که از سال ۲۰۲۰ تصاویر آن اولین بار منتشر شد و گمانه‌زنی‌های فراوانی در خصوص قیمت آن وجود داشت. هرچند که در پایان سال ۲۰۲۰ مشخصات فنی GV۷۰ به همراه تصاویر طراحی کابین آن برای مشتریان منتشر شد.
همانطور که این خودروساز کره‌ای وعده داده بود، ابتدا این محصول در بازارهای آمریکا عرضه سپس به بازارهای جهانی راه خواهد یافت. اکنون جنسیس GV۷۰ با قیمت ۴۱ هزار دلار با مدل استاندارد عرضه شده است. جنسیس استاندارد یا همان مدل پایه، دارای یک پیشرانه دو نیم لیتری با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و سامانه چهارچرخ محرک است. این نسل دارای فناوری‌های از جمله سیستم کمکی راننده، چراغ‌های ال ای دی، صندلی‌های گرم کن، نمایشگر ۸ اینچی و ۱۴ اینچی و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است.

خودرو لوکس کره‌ای‌ها به بازار می‌آید


GV۷۰ در مدل ۴۵ هزار دلاری دارای سقف پانوراما، تزئینات آلومینیومی، صندلی‌های جلو سردکن و سیستم صوتی قوی است. این خودرو با قیمت ۴۹ هزار دلار به فناوری‌های پیشرفته‌تری مجهز شده است. در هر دو نسخه مذکور موتور خودرو دو نیم لیتری است.
این محصول جذاب کره‌ای با قیمت ۵۲ هزار دلار به فناوری رانندگی هوشمند و کمک راننده، رینگ‌های ۲۱ اینچی، تریم چرم و پیشرانه شش سیلندر با آرایش وی شکل و حجم سه ونیم لیتر با قدرت ۳۷۵ اسب بخار و مجهز به توربوشارژر مجهز است.

خودرو لوکس کره‌ای‌ها به بازار می‌آید


جنسیس سعی کرده در این نسل سقف پانوراما، سیستم تعلیق الکترونیکی، صندلی‌های گرم کن و سرد کن دار، رینگ ۱۹ اینچی و فناوری‌های ایمنی روز مجهز است. البته شاهکار کره‌ای ها به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا این محصول با قیمت ۶۲ هزار دلار نمونه یک خودرو اس یو وی لوکس تمام عیار است. در هر دو نسخه مذکور از پیشرانه سه و نیم لیتری استفاد شده است.

خودرو لوکس کره‌ای‌ها به بازار می‌آید

لازم به ذکر است که GV۷۰ با تجهیزات و آپشن‌های استاندارد یا همان مدل پایه با ۲ هزار دلار ارزان‌تر از رقبا آلمانی خود یعنی ب ام و X۳ نسخه درایو ۳۰ آی، چالش جدی ایجاد کرده است. قابل ذکر است که آئودی Q۵ و مرسدس بنز GLC با موتورهای دو لیتری و قیمت ۴۳ هزار دلاری، مغلوب GV۷۰ جنسیس شده‌اند. GV۷۰ از نظر عملکرد، قوای فنی، آپشن، تجهیزات و قیمت برتری ویژه‌ای به محصولات آلمانی دارد، هرچند که خودروسازان آلمانی نیز به زودی برای تصاحب بازار بیشتر مدل‌های جذاب‌تری عرضه خواهند کرد. با تفکیک برند جنسیس از هیوندای، خودروساز کره‌ای برنامه‌ای جدی برای تولید محصولات لوکس در دستور کار قرار داد. معمولا خودروهای لوکس در بازارهای جهانی مانند آمریکا، خاورمیانه و نهایتا اروپا مشتریان فراوانی دارد. کره‌ای‌‍‌ها با به خدمت گرفتن طراحان ماهر سلیقه بازار را شناسیی کردند و محصولاتی متناسب با سلیقه مشتریان بازارهای مختلف طراحی و تولید کردند.

لازم به ذکر است GV۷۰ در اواخر سال جاری در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید و تاکنون فقط قیمت‌های آن به طور رسمی اعلام شده است.

کد خبر: ۹۰٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha