۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
اعمال محدودیت ساعت کاری برای واحدهای صنفی گرمسار/ واحدهای متخلف پلمب می‌شوند
رئیس اتاق اصناف گرمسار:

اعمال محدودیت ساعت کاری برای واحدهای صنفی گرمسار/ واحدهای متخلف پلمب می‌شوند

گرمسار – رئیس اتاق اصناف گرمسار از اعمال محدودیت ساعت کاری برای واحدهای صنفی گرمسار خبر داد و گفت: این طرح در راستای کاهش شیوع کرونا اجرای می‌شود و در صورت عدم رعایت این امر، واحدهای متخلف پلمب می‌شوند.

ولی‌الله کرمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه بازار مهم‌ترین نقطه برای شیوع کرونا است و باید تمهیدات لازم در راستای شکست این حلقه اندیشیده شود، اظهار داشت: بر اساس تصمیم مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی گرمسار ساعت کاری محدود برای تمام واحدهای صنفی به‌جز نانوایی‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: بر این اساس تمام واحدهای صنفی در سراسر شهرستان گرمسار ملزم به رعایت ساعت کاری صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ هستند.

گشت‌های نظارت و بازرسی همواره در حال پایش بازار هستند

رئیس اتاق اصناف گرمسار با تأکید بر اینکه این طرح در راستای جلوگیری از تعطیلی کامل بازار در گرمسار اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: بدیهی است گشت‌های نظارت و بازرسی همواره در حال پایش بازار هستند و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت قانون ساعت کاری با متخلفان برخورد جدی خواهد شد که این امر منجر به پلمب واحد می‌شود.

کرمی بابیان اینکه حفظ سلامت عموم مردم در اولویت نخست قرار دارد، تصریح کرد: همکاری کسبه در این ایام می‌تواند در کاهش و یا از بین رفتن این ویروس نقش‌آفرین باشد.

وی اضافه کرد: واحدها صنفی ضدعفونی روزانه محل کسب و رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر: ۹٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha