۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
۹۹ مزرعه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در استان سمنان کشف شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

۹۹ مزرعه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در استان سمنان کشف شد

سمنان- موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان گفت: از اواسط سال گذشته تاکنون، ۹۹ مزرعه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز به تعداد دو هزار و ۸۰۷ دستگاه ماینر در استان کشف شده است.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، از اجرای دو پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه فشارضعیف هوایی خبر داد و بیان کرد: به منظور اجرای این دو پروژه روستایی، مبلغ یک میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه کل شبکه فشارضعیف سیم مسی روستای محمودآباد به کابل خودنگهدار تبدیل شده بیان داشت: در راستای این پروژه، چهار اصله پایه برق فرسوده نیز تعویض و بهسازی شد.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که پروژه بهینه سازی قسمتی از شبکه فشارضعیف هوایی روستای علاء این شهرستان و جایگزینی کابل خودنگهدار به جای سیم مسی و همچنین تعویض هفت اصله پایه برق عارضه دار به اجرا درآمده گفت: عملیات بهسازی روشنایی معابر این روستا، با نصب ۹ اصله پایه و نُه دستگاه سرچراغ و احداث ۲۵۵ متر شبکه روشنایی معابر به انجام رسیده است.

موسوی زاده درباره ماینرها نیز، توضیح داد: از اواسط سال گذشته تاکنون، ۹۹ مزرعه رمز ارز غیرمجاز به تعداد دو هزار و ۸۰۷ دستگاه ماینر کشف شده است.

کد خبر: ۹۰٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha