۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
ارزش کلزای خریداری شده در مازندران به ۲۰ میلیارد تومان رسید
رئیس جهاد کشاورزی مازندران:

ارزش کلزای خریداری شده در مازندران به ۲۰ میلیارد تومان رسید

ساری- شهیدی فر، رئیس جهاد کشاورزی مازندران ارزش محصول کلزا خریداری شده از کشاورزان را تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

عزیزاله شهیدی فر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برداشت محصول کلزا از مزارع استان اظهار داشت: تاکنون حدود ۲ هزار تن محصول کلزا از کشاورزان به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان خریداری شده است.

وی سطح مزارع کلزا استان را در سال جاری بیش از شش هزار و ۷۰۰ هکتار بیان کرد و گفت: پیش بینی می شود ۱۱ هزار تن محصول از کشاورزان استان خریداری شود.

وی قیمت محصول کلزا را ۱۱ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام کرد و از کشاورزان خواست تا محصولات را به مراکز خرید عرضه کنند.

شهیدی فر همچنین با اشاره به ساخت مرکز پایانه صادرات محصولات کشاورزی در استان گفت: در این پایانه تمامی زیرساخت از جمله امکانات نگهداری، بازاریابی و صادرات فراهم شده است.

رئیس جهاد کشاورزی مازندران ظرفیت این پایانه را ۳۳۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: این پایانه ظرفیت ذخیره سازی و نگهداری ۹۰ هزار تن انواع میوه و محصولات را دارا است.

وی با عنوان اینکه باید با استفاده از تکنیک های مدرن برای بسته بندی و سورتینگ محصولات کشاورزی اقدام کرد، گفت: برای حضور در بازارهای بین المللی و جهانی آماده سازی محصولات در مراحل مختلف امری ضروری است.

کد خبر: ۹۰٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha