۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
اجرای پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تسریع شد
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

اجرای پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تسریع شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به نقش مهم پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در بهبود وضعیت اقتصادی استان، از پیگیری جدی و تسریع در اتمام این پروژه خبر داد.

به گزارش بازار، سید عبدالمجید نژاد صفوی در گفت و گو با خبرنگار بازار در حاشیه بازدید از این محور با تاکید بر نقش اساسی این بزرگراه در رونق اقتصادی و جذب توریست به استان اظهار داشت: این محور ۱۴۳ کیلومتری در پنج قطعه از سوی پیمانکاران در حال انجام است.

نژاد صفوی این پروژه را از مهمترین و با اولویت‌ترین پروژه‌های راهسازی استان دانست و گفت: این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم استان است که باید بتوانیم هرچه سریعتر آن را به اتمام برسانیم.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی شخصاً پیگیر اتمام این پروژه است و دستور داده تا از تمامی ظرفیت‌های ممکن جهت تحقق این طرح استفاده شود. بازدیدها و رایزنی‌های مستمر ما نیز تا زمان ایجاد تحول در این پروژه ادامه دارد.

نژاد صفوی اظهار داشت: هم اکنون ۶۹ کیلومتر از این محور ۱۴۳ کیلومتری به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته است. ۷۴ کیلومتر نیز باقی مانده که در پنج قطعه مجزا در حال اجرا است. پیگیری‌های ما برای تخصیص اعتبارات این پروژه کماکان ادامه دارد.

کد خبر: ۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha