۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
اصناف مطالبات زیادی در حوزه بیمه و مالیات دارند
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اهواز:

اصناف مطالبات زیادی در حوزه بیمه و مالیات دارند

اهواز - عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اهواز گفت: اصناف ما مطالبات زیادی در حوزه بیمه و مالیات و سایر بخش‌ها دارند که در سال‌های گذشته با توجه به رکود بازار این مشکلات دوچندان شده است.

مراد بدری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تلاش شده است تا روئسای اتحادیه‌های صنفی که در ترکیب کمیسیون‌های اتاق اصناف اهواز قرار گرفته‌اند، گرایش‌های تخصصی و نیز هم سویی با کمیسیونی که در آن عضویت یافته‌اند داشته و بتوانند در اصلاح یا رفع مشکلات به اتاق کمک کنند.

وی افزود: با توجه به آیین نامه اجرایی ماده ۴۶ قانون نظام صنفی، کمیسیون‌های اتاق اصناف اهواز شکل و اعضای آنها انتخاب شده‌اند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اهواز ادامه داد: در سال آینده کمیسیون‌های اتاق اصناف اهواز باید فعال‌تر باشند؛ برخی از موضوعاتی که دراین کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفته است را هیات رئیسه اتاق اصناف اهواز یا اجلاس اتاق اصناف اهواز به منظور بررسی به کمیسیون‌ها ارجاع می‌دهد. علاوه بر این، کمیسیون‌ها نیز با توجه به تجربه‌ای که دارند ، مطالبی را به عنوان خوراک فکری به هیات رئیسه ارائه خواهند داد.

بدری عنوان کرد: اصناف ما مطالبات زیادی در حوزه بیمه و مالیات و سایر بخش ها دارند که در سال‌های گذشته با توجه به رکود بازار این مشکلات دوچندان شده و لازم است تا مطالبات اصناف به ویژه در حوزه بیمه و مالیات پیگیری شود.

وی افزود: به طور حتم فعالیت کمیسیون‌های تخصصی اتاق اصناف اهواز و پیگیری مطالبات صنوف باعث پویایی اتاق اصناف اهواز شده و تلاش می‌شود تا بحث‌های نظارتی را با برنامه‌ریزی لازم به پیش و همچنین برنامه‌های مالی و فنی را شفاف‌سازی و رو به جلو ببریم تا بتوانیم حرکت مثبتی انجام داده باشیم.

کد خبر: ۸٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha