۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
ششمین رزمایش سراسری با محوریت عبور از پیک بار تابستان در استان سمنان
در راستای اقدام فراگیر اجرا می‌شود؛

ششمین رزمایش سراسری با محوریت عبور از پیک بار تابستان در استان سمنان

سمنان- موسوی زاده، مدیرعامل توزیع برق سمنان، گفت: ششمین اقدام فراگیر سراسری با محوریت عبور از پیک بار تابستان در راستای اقدامات هماهنگ تعمیرات سراسری شبکه های توزیع برق در استان اجرا می‌شود.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ششمین اقدام فراگیر سراسری با محوریت عبور از پیک بار تابستان در راستای اقدامات هماهنگ تعمیرات سراسری شبکه‌های توزیع برق در استان سمنان اجرا می شود، بیان کرد: این رزمایش هماهنگ که از سوی شرکت توانیر طرح ریزی و به صورت ماهانه در شرکت های توزیع برق برگزار می‌شود، در روز سی ام اردیبهشت ماه در این استان نیز به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: این اقدام فراگیر که در اردیبهشت ماه امسال، دومین مرحله آن به انجام می‌رسد، برای ۹ نقطه در استان پیش بینی شده و توسط همکاران عملیاتی و خدمات مشترکان این شرکت اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان افزود: ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری دستگاه‌های اجرایی، ارزیابی آماده به کاری سامانه های اطلاع رسانی خاموشی برق من و پاسخگویی ۱۲۱، تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک درمیان و زیگزاگ در شبکه های توزیع، جلب همکاری ادارات راه و ترابری در تعدیل روشنایی بین شهری و مقابله با دستگاه های رمز ارز غیرمجاز، به عنوان اهم برنامه هائی است که در این مانور انجام خواهد شد.

موسوی زاده بیان داشت: ۳۱ اکیپ متشکل از گروه های روشنایی معابر و تست لوازم اندازه گیری به استعداد ۶۱ نفر، با نظارت ۲۰ نفر از نیروهای فنی و ایمنی و بهره گیری از ۳۷ دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی، برنامه های مورد اشاره را اجرایی خواهند کرد.

کد خبر: ۸۹٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha