۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
 واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در زنجان شناسایی می شوند
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در زنجان شناسایی می شوند

زنجان- عباسی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: طی سالجاری واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در استان زنجان شناسایی می شوند و در سال گذشته ۲۴۰  واحد صنعتی راکد تعیین تکلیف شد. 

محسن عباسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در استان زنجان طی چند سال گذشته خوب بوده است، گفت: هشت هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان مشغول به کار هستند. 

وی با بیان اینکه طی سالجاری واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در استان زنجان شناسایی می شوند، اظهار کرد: در سال گذشته ۲۴۰  واحد صنعتی راکد تعیین تکلیف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان با بیان اینکه صیانت از اشتغال و فعالیت واحدهای تولیدی موجود و برنامه ریزی برای توسعه این بخش از اولویت های صنعت، معدن و تجارت استان زنجان است، گفت: در این خصوص باید این سازمان مدیریت لازم را داشته باشد. 

عباسی به شهرک صنعتی شهریاری زنجان اشاره کرد و گفت: این شهرک در ۴۵ کیلومتری ضلع غربی زنجان واقع شده و در زمینی به مساحت ۴۰۷ هکتار احداث شده است. 

وی با بیان اینکه این شهرک با هزینه کرد بیش از ۳۵ میلیارد تومانی برای الزامات زیرساختی آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران است، ابراز داشت: معافیت مالی ۱۳ ساله فقط مختص این شهرک صنعتی بوده و شهرک های صنعتی دیگر این مزیت را ندارند. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان ابراز داشت: محدودیتی برای استقرار صنایع در شهرک صنعتی شماره چهار وجود ندارد و صنایع فلزی، نساجی، کانی، شیمیایی، غذایی و سلولزی برای استقرار در این شهرک مستقر می شوند. توسعه صنعتی در غرب زنجان رخ نداده و با راه اندازی شهرک صنعتی شهریاری توسعه خوبی در این منطقه ایجاد خواهد شد. 

کد خبر: ۸۹٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha