۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
اجرای ۶ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان البرز
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خبر داد

اجرای ۶ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان البرز

کرج- مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از اجرای ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان البرز در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، حسین تقی نژاد گفت: به منظور توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع مناطق مختلف شهری و روستایی استان، تاکنون حدود شش هزار و ۶۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان البرز اجرا شده است که حدود ۲۳۰ کیلومتر آن در سال ۱۳۹۹ محقق شده و همچنین میزان ۳۳ کیلومتر خط انتقال نیز در سال گذشته اجرا شد.

تقی نژاد در تشریح این خبر افزود: از مجموع شبکه های تغذیه و توزیع گاز استان پنج هزار و ۲۰ کیلومتر در بخش شهری و هزار و ۵۸۰ کیلومتر در بخش روستایی است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، از ابتدای فروردین تا پایان اسفندماه ۱۳۹۹ تعداد ۲۸ روستا گازدار گردیده و انشاءالله ۴۳ روستای دیگر تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند که بر این اساس با تلاش های کم نظیر و شبانه روزی پیمانکاران، مشاوران و پرسنل خدوم این شرکت، بیش از تعهد تکلیفی به لحاظ تعداد شهر و روستاهای گازرسانی شده، محقق می شود.

تقی نژاد با اشاره به اینکه تا پایان اسفند ماه سال۱۳۹۹ مجموعاً تعداد ۱۶ شهر و ۱۸۲ روستا گازدار شده‌اند، گفت: عملیات گازرسانی به مناطق حائز شرایط و فاقد گاز استان، با سرعت چشمگیر در دست اقدام قرار دارد و امید است که در آینده نزدیک، میزان درصد بهره مندی استان، به میانگین کشوری نزدیک و موجبات ارتقاء سطح رضایت و رفاه عمومی استان فراهم شود.

کد خبر: ۸۹٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha