۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
بنتلی بنتایگا فیس لیفت شد
ردپای ایرانی در خودروی انگلیسی

بنتلی بنتایگا فیس لیفت شد

منصوری بدنه و پیشرانه بنتلی بنتایگا را دستخوش تغییر قرار داده و قدرت این خودرو را ه ۷۵۰ اسب‌بخار و ۱۰۲۰ نیوتن متر رسانده است.

بازار؛ گروه خودرو: در دنیای تیونیگ نامی مشهور و محصولاتی خلاقانه وجود دارد که رقبا را به چالش کشیده است، این نام مشهور شرکت منصوری است. شرکت خودروهای لوکس، اسپرت و افسانه‌ای را دستخوش تغییر قرار داده و توانسته محبوبیت‌های فراوانی برای خود کسب کند.
منصوری با ترکیب رنگ‌های خاص و ایجاد هارمونی مناسب با کیت‌های بدنه عجیب و غریب توانسته محصولاتی قابل توجه برای عرضه به بازار ایجاد کند. منصوری تیونر ایرانی-آلمانی به دلیل اینکه اعتقاد چندانی به ظرافت در طراحی ندارد، همواره کیت‌های اسپرت و خشن تولید می‌کند.
منصوری در آخرین تیون خود محصول بنتلی بنتایگا را دستخوش تغییر قرار داده، تغییری که به فیس لیفت شدن بنتایگا انجامیده و سبب شده بیش از پیش این خودرو در طراحی زیبا و ظریف تداعی شود. منصوری حالت کلاسیک و خشک این خودرو را به یک چهره لوکس و روان تبدیل کرده است.
هرچند که برای انتخاب رنگ این محصول، از ترکیب سیاه و سفید استفاده کرده است. اما تمام قطعات را از فیبرکربن طراحی و تولید کرده که از لاستیک‌های ۲۳ اینچی نیز برای آن بهره گرفته است.
منصوری برای طراحی کابین این خودرو، از تریم قرمز استفاده کرده است، برای تقویت قطعات تزئینی نیز ترکیب فیبرکربن را بهره گرفته است.
منصوری قلب انگلیسی این خودرو را دستخوش تغییر قرار داده، بنتلی یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر با آرایش وی شکل با قدرت ۵۴۲ اسب بخار و ۷۷۰ نیوتن متر دارد، اما جادوی منصوری قدرت این پیشرانه به ۷۵۰ اسب‌بخار و ۱۰۲۰ نیوتن متر رسانده است. این قدرت را بنتلی بنتایگا با یک پیشرانه ۱۲ سیلندری ارائه می‌دهد.
هرچند که قیمت این محصول در شبکه‌های اجتماعی و سایت منصوری در دست نیست. اما برای خرید، فقط باید با منصوری در تماس باشید تا اقبال یافتن آن را داشته باشید.

کد خبر: ۸۸٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha