۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
افزایش استقبال ایرلاین ها برای توسعه خطوط پروازی در ساری
مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد

افزایش استقبال ایرلاین ها برای توسعه خطوط پروازی در ساری

ساری- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه مازندران از افزایش استقبال ایرلاین ها برای توسعه خطوط پروازی در فرودگاه بین المللی ساری خبر داد.

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش تمایل و استقبال برای برقراری پروازها و راه اندازی خطوط پروازی در فرودگاه بین المللی شهدای ساری گفت: شمار پروازها و مسیرهای پروازی در این فرودگاه همچنان رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفتگی حدود ۱۵۰ سورتی پرواز به مقاصد و مسیرهای مختلف در کشور در این فرودگاه انجام می شود، افزود: بازگشت ایرلاین ها برای راه اندازی پروازها رو به رشد است.

وی با عنوان اینکه فرودگاه های مازندران از جمله ساری مقصد و مبدا بسیاری از سفرهای هوایی و پروازی است، افزود: در حال حاضر به مسیرهای مشهد مقدس، کیش، تهران، تبریز، بندرعباس در این فرودگاه پرواز انجام می شود.

وطنخواه یادآور شد: همچنین در مسیرهای اهواز،عسلویه، شیراز، اصفهان نیز از طریق فرودگاه بین المللی ساری سورتی های پروازی انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی آسمان، ایران ایر، آتا، کاسپین، وارش، کیش ایر در فرودگاه بین المللی ساری، نوشهر و رامسر خدمات پروازی ارائه می دهند.

به گزارش بازار سالانه بیش از ۵۰۰ هزار مسافر از طریق ناوگان هوایی فرودگاه های مازندران جابجا می شوند.

کد خبر: ۸۷٬۸۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha