۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
۳۶۰۰ فقره سفارش واردات کالا در استان سمنان ثبت شد
معاون صمت سمنان:

۳۶۰۰ فقره سفارش واردات کالا در استان سمنان ثبت شد

سمنان- مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت سه هزار و ۶۰۰ فقره سفارش واردات کالا به استان سمنان در سال گذشته خبر داد.

حمید رضا مداح در گفتگو با خبرنگار بازار، از ثبت سه هزار و ۶۰۰ فقره سفارش واردات کالا به استان سمنان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: کاهش بروکراسی اداری و تفویض اختیارات به استان ها یکی از عوامل افزایش میزان ثبت سفارش ها و همچنین صادرات و واردات کالا است.

وی افزود: تفویض ثبت سفارش «کالاهای گروه دو» به استان ها از جمله اقدامات در راستای تسهیل فرایند اداری از جمله اقدامات مثبت در زمینه صنعت استان سمنان بوده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه  بیش از ۶۶۸ میلیون دلار واردات در استان صورت گرفته است، تاکید کرد: عمده کالاهایی که از طریق این ثبت سفارش ها به استان وارد شده است شامل ماشین آلات و تجهیزات است.

مداح بیان کرد: مواد اولیه مورد نیاز خط تولید واحدها ، محصولات شیمیایی ، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه ، اجزا و قطعات لوازم خانگی ، محصولات فلزی ، قطعات خودرو و ... در رتبه های دیگر واردات به استان قرار می گیرند.

کد خبر: ۸۷٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha