۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
برنامه‌ریزی برای اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار ایلام به اینترنت پرسرعت
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام خبر داد

برنامه‌ریزی برای اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار ایلام به اینترنت پرسرعت

ایلام- بیرامی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از برنامه‌ریزی برای اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ایلام به اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: این مهم تا پایان دولت محقق می شود.

عباس بیرامی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با هدف اجرای عدالت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا همسان سازی و ارائه سرویس و خدمات حوزه فناوری اطلاعات به صورت یکسان در تمام نقاط استان انجام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از برنامه‌ریزی برای اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ایلام به اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: این مهم تا پایان دولت محقق می شود.

وی گفت: طی هشت ماه گذشته تاکنون بیش از ۱۱ هزار خانوار روستایی استان با جمعیت بیش از ۴۰ هزار نفر از محل جذب اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین همکاری شرکت مخابرات در برگردان شبکه همراه استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

بیرامی با اشاره به اتصال بیش از ۱۸۰خانوار شهرستان‌های این استان به اینترنت پرسرعت، گفت: با توجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی جامعه روستایی اتصال به اینترنت به خصوص در روزهای کرونایی بوده، در ماه جاری دو سایت تلفن همراه در روستاهای چنارباشی و زیفل اجرا شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این سایت ها اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر: ۸۷٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha