۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
۳هزار و ۳۳۵ ثبت سفارش در زمینه‌های تولیدی فارس انجام شد
رئیس سازمان صمت فارس:

۳هزار و ۳۳۵ ثبت سفارش در زمینه‌های تولیدی فارس انجام شد

شیراز- رئیس سازمان صمت فارس گفت: در سال ۱۳۹۹ ثبت سفارش‌های پرونده استان در زمینه تولید سه هزار و ۳۳۵ فقره با ارزش ۸۶۱ میلیون دلار انجام شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی صمت استان فارس، حمید رضا ایزدی در اولین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان فارس با اشاره به گردش های مالی سال گذشته گفت: در سال۱۳۹۹ ثبت سفارش های پرونده استان فارس در زمینه تولید ۳ هزار و ۳۳۵ فقره با ارزش ۸۶۱ میلیون دلار بوده و در زمینه بازرگانی به میزان یک هزارو ۷۹۵ فقره به ارزش ۵۷۴ میلیون دلار است.

وی به وجود سه هزار و ۶۰۹ نماد الکترونیک در این استان اشاره و بیان کرد:خوشبختانه استان فارس در این رابطه رتبه سه کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان صمت استان فارس با اشاره به این که در سال گذشته شش جلسه کارگروه برگزار شده است،افزود:در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۹ موضوع مصوب شد که ۲۲ مورد این مصوبات به اجرا رسیدو مابقی آن که در سطح ملی بوده در حال پیگیری و انجام است.

ایزدی با تاکید بر توسعه صادرات غیر نفتی و با اشاره به میزهای صادراتی کشورهای قطر،سوریه و عراق ادامه داد:خوشبختانه در سال ۱۳۹۹ به تعداد پنج میز ملی با هدف توسعه صادرات محصولاتی نظیر؛انجیر،شیرین بیان،تجهیزات مخابراتی،انواع اسانس وعرقیات ارائه شد.

وی تصریح نمود:در این راستا ۲۳ نمایشگاه در سطح ملی و بین المللی و با ۱۳ مجری نمایشگاهی در شیراز برگزار شد.

کد خبر: ۸۷٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha