۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی در اسدآباد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان خبر داد:

تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی در اسدآباد

همدان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از تخصیص رقمی حدود ۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی اسدآباد خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سید اسکندر صیدایی در جلسه توسعه و برنامه ریزی شهرستان اسدآباد گفت: هر ساله در کمیته برنامه ریزی حدود ۲۵ میلیارد تومان به دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان اسدآباد  تخصیص می یافت که در ارزیابی های انجام شده پیش بینی شده در سال جاری این شهرستان از رقمی حدود ۵۰ میلیارد تومان بهره مند شود.

وی عنوان کرد: با این میزان اعتبار پیش بینی می شود شهرستان اسدآباد در سال جاری خیز خوبی برداشته و جهت گیری و فعالیت های وسیع تری را انجام دهد.

وی با بیان اینکه  پروژه های تاثیر گذار و بزرگی در اسدآباد در دست اجرا و اقدام قرار دارد؛ اضافه کرد: اسدآباد دارای بسترهای توسعه خوبی بوده و با نگاه برنامه محوری که در استان حاکم است جهت گیری های چشمگیری طی دو سال در سند راهبردی استان در برش شهرستانی در اسدآباد انجام گرفته و در دست انجام قرار دارد.

صیدایی افزود: برخی از این پروژه ها از جمله سد نعمت آباد به عنوان یکی از پروژه های بزرگ و ملی سال گذشته و در نیمه دوم سال توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید و دیگر پروژه ها نیز در دست اجرا قرار دارد.

صیدایی اضافه کرد: بیمارستان امیرالمومنین شهرستان اسدآباد؛  پروژه تونل اسدآباد و کتابخانه استاندارد اسدآباد از جمله این موارد است.

کد خبر: ۸۷٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha