۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
ساعت کاری ادارات استان بوشهر تغییر می‌کند
از ابتدای خرداد؛

ساعت کاری ادارات استان بوشهر تغییر می‌کند

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به مدیریت مصرف برق در فصل تابستان گفت: از اول خردادماه ساعت کار ادارات استان بوشهر برای کاهش مصرف برق مانند سال‌های قبل تغییر می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد بحران استان بوشهر با اشاره به کاهش بارندگی در زمستان گذشته اظهار داشت: کاهش بارش باران بر روی منابع آب زیرزمینی اثر نامطلوبی گذاشته که بارش باران در جنوب استان زیر ۱۰۰ میلی‌متر گزارش شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به مدیریت برق مصرفی ادارات استان تصریح کرد: از اول خردادماه ساعت کار ادارات استان بوشهر برای کاهش مصرف برق مانند سال‌های قبل تغییر می‌کند و با توجه به اینکه پیک مصرف برق از ساعت ۱۳ تا ۱۸ تعیین شده تلاش می‌شود ساعت کار ادارات تا ساعت ۱۳ تعیین تا در زمان وارد شدن به پیک، تجهیزات برقی ادارات خاموش شود.

گراوند با بیان اینکه ساعت کاری ادارات از اول خرداد ماه ابلاغ می‌شود تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید ژنراتور آماده و به‌روز کنند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اگر هنگام تعطیلی ادارات سیستم‌های سرمایشی آن خاموش نشود برق آن دستگاه قطع می‌شود گفت: روش کاهش مصرف برق در کولر گازی تنظیم درجه آنها بر اساس اعلام وزارت نیرو و شرکت توزیع نیروی برق است.

کد خبر: ۸۷٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha