۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
منطقه آزاد مازندران رد نشده است
رئیس مدیریت و برنامه ریزی مازندران در گفتگو با بازار:

منطقه آزاد مازندران رد نشده است

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: لایحه ایجاد مناطق آزاد سه لکه ای مازندران در دستور کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد و رد نشده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مصوبه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مناطق آزاد اظهار داشت: مناطق آزاد مازندران در قالب سه لکه امیرآباد، چپکرود و میرود و نوشهر در قالب لایحه جداگانه ای با عنوان منطقه سرخس و دوغارون خراسان به مجلس ارائه شده بود.

وی با عنوان اینکه منطقه آزاد مازندران پس از تصویب در مجلس با ایراد شورای نگهبان مواجه شده است، افزود: این شورا لایحه ایجاد منطقه آزاد مازندران را رد نکرده است و این لایحه در دستور مجدد کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

وی ادامه داد: مصوبه اخیر مجمع تشخیص مصلحت مربوط به لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد و ۱۳ منطقه ویژه بود که پس از تصویب مجلس مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود و مجلس به مجمع تشخیص مصلحت ارسال کرده بود.

غلامی راد با بیان اینکه لایحه منطقه آزاد مازندران در حال بررسی در شورای نگهبان و کمیسیون اقتصادی مجلس است، تصریح کرد: به زودی موارد ابهامی این لایحه روشن می شود.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: لایحه منطقه آزاد مازندران، سرخس و دوغارون جزو هفت پرونده بررسی شده در مجمع تشخیص مصلحت نبوده است.

کد خبر: ۸۷٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha