۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
۲۸۴ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در اردبیل تشکیل شد
رئیس سازمان صمت اردبیل:

۲۸۴ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در اردبیل تشکیل شد

اردبیل - رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: تعداد ۲۸۴ پرونده تخلف به ارزش ۲۴ میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین صادقی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان صمت اردبیل گفت: از زمان شروع طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز شروع گردیده، ۹  هزار و ۱۶۵ مورد بازرسی به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد : با گذشت ۲۰ روز از اجرای طرح نظارتی ۳۰۴ مورد گزارش مردمی در خصوص تخلفات صنفی در سطح استان که از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ثبت رسیده مورد بررسی قرار گرفته است.

صادقی تصریح کرد: در پی تماس با سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بازرسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل گزارش مراجعه کرده و تخلفات را بررسی می‌کنند.

وی افزود: از تعداد گزارش مردمی ذکر شده ۵۲ مورد متخلف شناخته شده و ۲۰۴ مورد نیز فاقد تخلف صنفی شناسایی شده است و در عین حال ۴۸ مورد نیز در دست بررسی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در پی بازرسی‌ها، تعداد ۲۸۴ پرونده به ارزش ۲۴ میلیارد ریال پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی جهت طی مراحل قانونی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای همچنان تداوم دارد، اضافه کرد: انتظار می‌رود شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف در فروش کالا اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت بر روی کالا، احتکار و ...، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴در اردبیل و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

کد خبر: ۸٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha