۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
کارفرمایان در زنجان باید نیروی انسانی بومی را جذب کنند/ احیای ۶۰ واحد تولیدی تعطیل
استاندار زنجان:

کارفرمایان در زنجان باید نیروی انسانی بومی را جذب کنند/ احیای ۶۰ واحد تولیدی تعطیل

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی در واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: تنها خواسته من از کارفرمایان، جذب نیروهای بومی است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای خانه کارگر در محل استانداری زنجان گفت: کارگران بسیار زحمتکش هستند و باید به امنیت شغلی آنها توجه شود و در سال جهش تولید به امنیت شغلی کار گران توجه شود تا تولید داخلی محقق شود. 

وی اظهار کرد: در انجام امور برای رفاه کارگران نباید کوتاهی کرد و در این خصوص ارگان مربوطه باید تلاش کند. 

استاندار زنجان گفت: در همه سیستم‌های دنیا، ارزشمند تر از منابع انسانی وجود ندارد و هرکس در عمل به آن توجه کرده موفق است چرا که تولید با نیروی انسانی معنا و مفعوم دارد. 

حقیقی با بیان اینکه باید ارتباط بین کار فرما و کار گر تقویت شود،ابراز داشت:  اختلافات بین دو  باید به کمترین حد ممکن خود برسد  و مکمل هم باشند. 

وی  افزود: از ایجاد حتی یک شغل در یک روستا خوشحال می شوم و اگر برای یک روستایی کاری انجام دهیم ارزش آن  ۱۰ هزار میلیارد سرمایه گذاری در استان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری تسهیلات در استان زنجان از هشت هزار و ۹۴ میلیارد تومان در سال ۹۷ به  ۱۸ هزار و۷۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته رسیده است،ابراز داشت: تسهیلات پرداختی در استان ۶ میلیارد تومان  است. 

 حقیقی تاکید کرد: طی دهه فجر سال گذشته حدود  ۹ هزار و ۹۵۲ میلیارد تومان پروژه  در استان زنجان افتتاح شد و برای ۶ هزار نفر اشتغال ایجاد شد.

وی با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان احیاء شده است،گفت: با فعال شدن این واحدها برای دو هزار نفر اشتغال ایجاد شد. 

استاندار زنجان به رفع مشکلات نخ‌تایر و ترانسفور اشاره کرد و گفت: مشکلات این  دو واحد تولیدی بزرگ رفع شد و طی دو سال گذشته هم واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است. 

حقیقی بر لزوم به‌کارگیری نیروهای بومی در واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تاکید کرد و افزود: تنها خواسته من از کارفرمایان، جذب نیروهای بومی است و باید جذب نیروهای بومی در استان به طور کامل عملیاتی شود و همه کارفرمایان بدانند که جذب نیروی بومی خط قرمز من است. 

کد خبر: ۸۶٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha