۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
 اشتراک‌های چاه آب کشاورزی استان سمنان از برق رایگان برخوردار می.شوند
معاون شرکت توزیع برق استان سمنان:

اشتراک‌های چاه آب کشاورزی استان سمنان از برق رایگان برخوردار می.شوند

سمنان- لشکری، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان سمنان از بهره‌مندی اشتراک‌های چاه آب کشاورزی از برق رایگان، در صورت همکاری با این شرکت خبر داد.

محمدرضا لشکری در گفتگو با خبرنگار بازار، از بهره مندی اشتراک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان، در صورت همکاری با این شرکت خبر داد و بیان کرد: برای تشویق مشترکان چاه آب کشاورزی در برنامه مدیریت مصرف برق و کاهش پیک بار تابستان، مشترکانی که با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقد نمایند، از پاداش درنظرگرفته شده که همان برق رایگان باشد بهره مند می شوند.

وی با بیان این که طول دوره همکاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه است افزود: در صورت همکاری در کل زمان دوره همکاری، ۲۵ درصد به پاداش همکاری اضافه می شود.

معاون شرکت برق استان سمنان با اشاره به این که ساعت همکاری چهار ساعت بین ۱۲ ظهر تا ۱۸ بعدازظهر مورد قبول است، اضافه کرد: برای کمتر از یک ماه، به ازای هر روز همکاری و چهار ساعت خاموشی چاه آب بین ۱۲ تا ۱۸، بخشودگی بهای برق صورت حساب به نسبت تعداد روز همکاری محاسبه می شود.

لشکری یادآور شد: به ازای همکاری چهار ساعت بین ساعات ۱۲ تا ۱۸ در روز و در کل ماه، بخشودگی بهای برق صورت حساب به اضافه پاداش اضافی محاسبه و درنظر گرفته می شود همچنین  همکاری به صورت خاموشی ۲۴ ساعته و حداقل هفت روز در یک ماه نیز شامل بخشودگی بهای صورت حساب خواهد شد.

کد خبر: ۸۶٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha