۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
ام جی سایبرستر پرقدرت به بازار می‌آید| ۸۰۵ کیلومتر پیمایش با یک بار شارژ!
نگاهی به کانسپت جدید چینی

ام جی سایبرستر پرقدرت به بازار می‌آید| ۸۰۵ کیلومتر پیمایش با یک بار شارژ!

ام جی محصول جدید خود یعنی سایبرستر را برای تولید با فروش سهام آماده می‌کند، این خودرو اسپرت الکتریکی می‌تواند با یک بار شارژ ۸۰۵ کیلومتر پیمایش کند.

بازار؛ گروه خودرو: کانسپت ام جی سایبرستر در نمایشگاه خودرو شانگهای در سال جاری رونمایی شد. طراحی این کانسپت با نگرش و خط مشی جدید سعی در تعریف خودروهای اسپرت جدید دارد. همخوانی ابعاد و تناسبات خودرو ترکیب ویژه برای جذب مشتری ایجاد کرده است.

به نظر می‌رسد این خودروساز انگلیسی-چینی در ساخت خودرو اسپرت موفق‌تر از گذشته عمل کند. اما باید دید که برنامه‌ای برای تولید انبوه این خودرو از سوی ام جی تعریف خواهد شد. باتوجه به محبوبیت کانسپت رودستر شرکت سایک موتورز، ام جی مطمئن است که آینده سایبرستر به عنوان یک خودرو جدید در بازار موفقیت خواهد داشت. هرچند که به دنبال سرمایه گذاری و راه اندازی خط تولید آن نیز است.

ام جی اگر این خودرو را به بازار عرضه کند، بانام ام جی سایبر سی یو بی ای معرفی خواهد کرد. سرمایه گذارانی نیز علاقمندی برای سرمایه گذاری سایبرستر اعلام کردند. ام جی نیز آمادگی خود را برای عرضه ۵ هزار سهم اعلام کرده است.

این خودروساز انگلیسی-چینی، تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ برای سرمایه گذاری فرصت داده است. برای خرید سهم نیز باید به سایت این خودروسازی مراجعه کرده و اقدام به خرید کنند. سهام طلایی برای این خودروساز در نظر گرفته شده که با رسیدن به هدف ام جی، تولید را آغاز خواهد کرد.

ام حی تاکنون اطلاعات فنی دقیقی از این خودرو منتشر نکرده و مشخص نیست که از چه پلت‌فرمی برای تولید استفاده کرده است. اعلام شده که ام جی سایبرستر با قوای الکتریکی و یک بار شارژ می‌تواند ۸۰۵ کیلومتر پیمایش داشته باشد. صفر تا صد این خودرو کمتر از سه ثانیه بوده و باتوجه به این مشخصات می‌توان گفت به رقابت خودروهای اسپرت در بازار خواهد پرداخت.

کد خبر: ۸۶٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha