۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
تصمیماتی برای کاهش مشکلات کسبه/ حق بیمه اصناف خراسان جنوبی تقسیط شد
رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی:

تصمیماتی برای کاهش مشکلات کسبه/ حق بیمه اصناف خراسان جنوبی تقسیط شد

بیرجند- علیزاده؛ رئیس اتاق اصناف از تقسیط حق بیمه معوقه اصناف و بخشودگی جریمه مرتبط با آن خبر داد.

رضا علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در راستای حل مشکلات اصناف جلسه‌ای با حضور استاندار خراسان‌جنوبی و دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با امور اقتصادی برای حل مشکلات اصناف برگزار شد.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: با توجه به اینکه محدودیت‌های کرونایی آسیب‌های فراوانی را به اصناف وارد کرده است در حوزه بیمه، چک و مسئله آب و برق واحدهای صنفی تصمیمات بسیار خوبی در این جلسه گرفته شد.

علیزاده ادامه‌داد: در این جلسه تصمیم گرفته شد از زمان عادی شدن وضعیت از نظر بازگشایی اصناف تا دو هفته پس از آن هیچ گونه اخطار قطع آب و برق برای اصناف گروه دو، سه و چهار صادر نشود تا آنان بتوانند اندکی به وضعیت کسب و کار خود سامان دهند.

وی افزود: همچنین با توجه به رایزنی‌ها مصوب شد که اصل حق بیمه اصنافی که با تعطیلی‌های کرونایی رو به رو بوده‌اند در اقساط ۱۲ ماهه پرداخت شود و همچنین جریمه دیرکرد پرداخت بیمه نیز بخشیده شود که این موضوع نیز یک گام بسیار خوب برای حل مشکلات اصناف بود.

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی به اشاره به برخی از تصمیمات در حوزه چک و أخذ مهلت برای آن گفت: تصمیم گرفته شد چک دستی فعلا برگشت نخورد.

علیزاده افزود:امیدواریم در مجموع با این تصمیمات اندکی از مشکلات اصناف خراسان‌جنوبی در شرایط کرونایی کاهش یابد.

کد خبر: ۸۶٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha