۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
 قیمت هر اتریوم در بازار از ۱۰ هزار دلار می گذرد
اتریوم جایگزین بیت کوین می شود؛

قیمت هر اتریوم در بازار از ۱۰ هزار دلار می گذرد

در روزگاری که قیمت هر بیت کوین در بازار جهانی از مرز ۵۷ هزار دلار گذشته است، سرمایه گذاری در این بازار نیاز به سرمایه زیادی دارد و پیش بینی می شود اتریوم جایگزین مناسبی برای آن باشد.

بازار؛ گروه بین الملل: این روزها بازار رمز ارزها دردنیا با تحولات زیادی همراه است که یکی از این تحولات در نتیجه افزایش  زیاد ارزش بیت کوین اتفاق افتاد و تحول دیگر در نتیجه افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای حضور در بازارهای جایگزین بیت کوین ایجاد شده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط نشریه کوین دسک، در آخرین روز کاری هفته گذشته ارزش هر اتریوم، دومین رمز از نظر ارزش سرمایه موجود در بازار به ۲۷۸۰ دلار رسید و پیش بینی می شود ارزش آن تا مرز ۱۰ هزار دلار هم افزایش یابد.

بر طبق این گزارش طی یک ماه گذشته ارزش هر اتریوم ۴۰ درصد افزایش یافته است در حالیکه ارزش هر بیت کوین در بازه یک ماهه مورد مطالعه ۵ درصد کاهش یافت.

مرکز مطالعاتی فاند استارت هم گزارش دیگری در مورد بازار این دو رمز ارز مهم دنیا تهیه کرد و در این گزارش پیش بینی های جنجالی و مهمی را در مورد بازار بیت کوین و اتریوم ارایه داد.

این مرکز پیش بینی کرده است تا انتهای سال جاری ارزش هر بیت کوین در بازار جهانی به ۱۰۰ هزار دلار و ارزش هر اتریوم به ۱۰ هزار دلار برسد و ارزش بازار  رمزارزها در دنیا از سقف ۵ هزار میلیارد دلار بگذرد.

 این مرکز مطالعاتی در مورد وضعیت بازار اتریوم نوشت:« انتظار می رود این بازار با سرعت بالایی رشد کند زیرا اپلیکیشن های مالی تازه ای طراحی و استفاده شده اند  و در شبکه های فعال در مبادله اتریوم مورد استفاده قرار گرفته اند.

طی یک سال گذشته شمار اپلیکیشن های فعال در این زمینه  افزایش یافته است و به همین دلیل پیش بینی می شود سرعت رشد بازار اتریوم ازدیگر رمز ها بیشتر باشد و آینده روشن تری برای سرمایه گذاران در این حوزه وجود داشته باشد.

نکته مهمی که در این گزارش مطرح شده است احتمال افزایش سرمایه گذاری در بازار اتریوم  و افزایش سهم این ارز در بازار رمز ارزهای دنیا است.در هفته های گذشته ارزش سرمایه بازار اتریوم در دنیا بالغ بر ۳۰ درصد رشد کرد  و انتظار می رود در یک سال بعد سرعت رشد آن به بیش از ۵۰ درصد برسد.این مرکز مطالعاتی سرمایه گذاری در اتریوم را یک سرمایه گذاری خوب قلمداد کرد و نوشت: ورود به بازاز اتریوم سرمایه کمتری نسبت به بیت کوین نیاز دارد و به همین دلیل در ماه های آتی می تواند بخش زیادی از سرمایه ها را جذب کند. ضمن اینکه بیشتر از سه برابر شدن ارزش آن طی یک سال می تواند سود زیادی را نصیب سرمایه گذااران در این حوزه بکند.

کد خبر: ۸۶٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha