۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
چگونه با استفاده از پرفکت‌مانی تراکنش انجام دهیم؟

چگونه با استفاده از پرفکت‌مانی تراکنش انجام دهیم؟

در خرید ووچر پرفکت‌مانی شما نیازی به ثبت نام و ساخت حساب کاربری در سایت پرفکت‌مانی ندارید.

به گزارش بازار به نقل از سایت دیجی پول، پرفکت‌مانی مانند پی‌پال، اسکریل و وب‌مانی سیستمی جهت انجام پرداخت های بین الملی می باشد. با این مزیت که با وجود خدماتی مانند ووچر الکترونیکی، این سیستم قابل استفاده برای کاربران ایرانی در داخل ایران نیز است. علاوه بر این مزیت، امنیت بالا در خرید و فروش پرفکت‌مانی یکی از دلایل اصلی رشد آن در مدت اخیر می‌باشد.

سیستم پرفکت‌مانی از ۳ روش برای برای افزایش امنیت حساب کاربری افراد و تراکنش‌های انجام شده استفاده می‌کند:

· بررسی IP کاربر

· احراز هویت پیامکی

· کد کارت

در حالت اول اگر فرد با IP متفاوتی نسبت به دفعات قبل وارد شود، باید از یک کد برای ورود استفاده کند. در حالت دوم هر بار که برای دفعه اول قصد لاگین به حساب خود را داشته باشید باید کد ارسالی برای شماره تماس ثبت شده در اطلاعات حساب کاربریتان را وارد کنید. در حالت سوم ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که تصویری گرافیکی حاوی کد امنیتی در آن است. شما باید از این کد برای ورود استفاده کنید.

موارد استفاده از پرفکت‌مانی

· نقل و انتقالات مالی خود را بدون محدودیت زمانی به تمام نقاط دنیا انجام دهید.

· از وبسایت های بین المللی ارائه دهنده کالا یا خدمات استفاده نمایید.

· پرفکت‌مانی را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

· پرفکت‌مانی یا ووچر الکترونیکی آن را به پول نقد رایج هر کشوری حتی ریال تبدیل کنید.

· در نهایت شما با استفاده از این سیستم قادر به کسب درآمد و سرمایه گذاری نیز هستید.

تراکنش های پرفکت‌مانی

خرید و فروش پرفکتمانی به صورت قابل انجام است:

· ووچر پرفکت‌مانی

· پرفکت‌مانی

ووچر پرفکت‌مانی
در خرید ووچر پرفکت‌مانی شما نیازی به ثبت نام و ساخت حساب کاربری در سایت پرفکت‌مانی ندارید. می‌توانید با استفاده از پلتفرم های ارائه دهنده خدمات ووچر پرفکت‌مانی مانند دیجی‌پول، تراکنش مورد نظر خود را در حداقل زمان انجام دهید. با ثبت نام در دیجی‌پول شما می توانید ووچر پرفکت‌مانی را با کمترین قیمت و کارمزد خرید و فروش کنید.

فروش ووچر پرفکت‌مانی در دیجی پول
برای فروش ووچر پرفکت‌مانی در وبسایت دیجی‌پول شما می‌توانید از بخش داشبورد در قست ووچر پرفکت‌مانی، گزینه فروش ووچر پرفکت‌مانی را انتخاب کنید. در این قسمت شما باید ۲ کد یکتا و فعالسازی را وارد کنید. این کدها در هنگام خرید ووچر در قسمت جزئیات خرید به شما داده شده است. پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، نحوه پرداخت را انتخاب کنید. شما می توانید مبلغ حاصله از فروش ووچر خود را در کیف پول حساب کاربری خود ذخیره کنید و در تراکنش‌های آتی از آن استفاده نمایید. یا اینکه می‌توانید گزینه حساب بانکی را انتخاب کنید. در این گزینه مبلغ فروش ووچر صورت مستقیم به حساب شما واریز می شود.

چگونه با استفاده از پرفکت‌مانی تراکنش انجام دهیم؟

پرفکت‌مانی
برای خرید و فروش پرفکت‌مانی شما نیاز به ایجاد حساب کاربری در سایت پرفکت‌مانی و احراز هویت دارید. در صورت عدم انجام احراز هویت شما تنها قادر به خرید پرفکت‌مانی خواهید بود. علاوه بر آن درصد کارمزد خرید در حالت انجام و عدم انجام احراز هویت نیز متفاوت می باشد. در پروسه احراز شما اطلاعات بانکی خود را در حساب کاربریتان وارد می کنید تا در صورت فروش پرفکت‌مانی، قادر به برداشت مبلغ و انتقال آن به حسابتان باشید.

· متاسفانه سایت پرفکت‌مانی برای ایرانیان قابل دسترس نمی باشد و برای دسترسی به فیلترشکن احتیاج است.

· همچنین برای تکمیل مراحل احراز هویت شما به اطلاعات حساب بانکی بین المللی نیاز دارید.

برای عدم مواجهه با چنین مشکلاتی شما می توانید از پلتفرم های ارائه دهنده خدمات پرفکت‌مانی استفاده کنید. برای این کار شما تنها احتیاج به ثبت نام اولیه در سایت پرفکت‌مانی و دانستن آدرس کیف پولتان در این سایت دارید.

فروش پرفکت‌مانی در دیجی پول
پیشنهاد می شود پیش از مطالعه این بخش، مبحث خرید پرفکت‌مانی را مطالعه نمایید.

برای فروش پرفکت‌مانی در وبسایت دیجی‌پول به حساب کاربری خود وارد شوید و از بخش داشبود در قسمت پرفکت‌مانی، گزینه پرفکت‌مانی را انتخاب کنید. پس از باز شدن صفحه در مستطیل بالا عنوان فروش پرفکت‌مانی را انتخاب کنید. مقدار ارز مورد نظر خود برای فروش را وارد کنید و گزینه ثبت در خواست را بزنید. در این مرحله به وبسایت پرفکت‌مانی منتقل می شوید. با ورود به کیف پولتان در وبسایت پرفکت‌مانی قادر به فروش و انتقال مبلغ به حساب بانکی یا کیف پول دیجی پولتان هستید.

منبع

کد خبر: ۸۶٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha