۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
«لوانته» هیبرید گام نوین «مازراتی» در دنیای بی صدا
ظاهر لوانته به روز رسانی شد

«لوانته» هیبرید گام نوین «مازراتی» در دنیای بی صدا

لوانته هیبرید که به تازگی در نمایشگاه خودرویی شانگهای رونمایی شد؛ زیر کاپوت خود یک موتور دولیتری چهارسیلندر مجهزبه توربوشارژ را جا داده است.

بازار؛ گروه خودرو: اسپرت‌ساز ایتالیایی در نمایشگاه خودرویی شانگهایی امسال از نسخه هیبریدی لوانته رونمایی کرد. این خودرو که به عنوان نخستین بلندقامت مازراتی در سال ۲۰۱۶ به جهان معرفی شد اکنون پس از گذشت پنج سال نسخه‌ای هیبریدی آن به بازار عرضه خواهد شد.

لوانته هیبرید در ظاهر تغییراتی خاصی روی آن اعمال نشده است. اما تنها تغییرات ظاهری به به‌روزرسانی گرافیک چراغ‌ها و تغییراتی جزئی در سپرهای جلو و عقب محدود می‌شود. لوانته هیبرید زیر کاپوت خود یک موتور دو لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژ را جا داده است.

«لوانته» هیبرید گام نوین «مازراتی» در دنیای بی صدا

طبق آنچه کمپانی مازراتی اعلام کرده این خودرو با ساختار هیبرید ۴۸ ولتی به بازار خواهد آمد. با توجه به پیشرانه دو لیتری مجهزبه تکنولوژی توربوشارژ و نصب یک موتورالکتریکی به صورت ترکیبی حداکثر ۳۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

همچنین لوانته هیبرید با سیستم چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. طبق آنچه کمپانی مازراتی اعلام می‌کند، لوانته هیبرید نیز تحت مدیریت تیم مهندسی کمپانی فراری طراحی و به تولید خواهد رسید.

کد خبر: ۸۶٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha