۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
۷۷ بیمارستان تأمین اجتماعی آماده پذیرش بیماران مبتلا به کرونا

۷۷ بیمارستان تأمین اجتماعی آماده پذیرش بیماران مبتلا به کرونا

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با این ویروس آمادگی کامل دارند.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده با حضو در شبکه خبر سیما درباره اقدامات سازمان تأمین اجتماعی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا افزود: سازمان تأمین اجتماعی از همان ابتدای ورود این ویروس به کشور، به عنوان یکی از اعضای ستاد بحران در جلسات مختلف حضور پیدا کرد و اقدامات لازم را جهت جلوگیری از شیوع کرونا انجام می‌دهد.

او با بیان اینکه از همان ابتدا توصیه‌ها و هشدارهای لازم به افراد داده شد و به بیماران مستعد ویروس کرونا اطلاع‌رسانی کامل صورت گرفت، افزود: به بازنشستگان محترم اطلاع‌رسانی‌های لازم جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده و داروهای مبتلایان به بیماری‌های مزمن را دوماهه ارائه شده است تا در صورت امکان کمتر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

دکتر آفریده ادامه داد: ۳۰۴ مرکز سرپایی و ۷۷ بیمارستان تأمین اجتماعی در سطح کشور در تعامل با وزارت بهداشت آماده پذیرش و خدمت رسانی به بیماران مبتلا و مشکوک به بیماری کرونا هستند. با تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برخی مناطق کشور بیمارستان‌های این سازمان کاملا در اختیار بیماران کرونایی هستند و در سایر بیمارستانها نیز آمادگی وجود دارد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تمامی بیمارستان‌های تأمین اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با این ویروس آمادگی دارند و پذیرش بیماران غیراورژانسی در بیمارستان‌های سازمان متوقف شده است و تمرکز مراکز درمانی خدمت رسانی به بیماران کرونایی است.

او افزود: همچنین جهت کاهش مراجعات، همه دفترچه‌های درمانی که تا پایان بهمن اعتبار داشتند بدون مراجعه به شعبه یا کارگزاری‌ها تا پایان فروردین تمدید اعتبار شد.

کد خبر: ۸٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha