۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
نوسانات بیت کوین سرمایه گذاران تازه کار را از بازار خارج کرد
قیمت هر بیت کوین به ۵۵ هزار دلار رسید؛

نوسانات بیت کوین سرمایه گذاران تازه کار را از بازار خارج کرد

در بیست و چهار ساعت گذشته قیمت بیت کوین در بازار ۱.۲ درصد رشد کرد و به بالغ بر ۵۵ هزار دلار رسید. در این روز قیمت اغلب رمز ارزها نیز با افزایش همراه بود.

بازار؛ گروه بین الملل: بازار رمزارزها در یک سال اخیر با نوسان های زیادی روبرو بود که آن را می توان از تاثیرات بحران کرونا و چالشهای اقتصادی ناشی از آن دانست.اما بررسی آمارهای مرتبط با این بازار از ابتدای سال جاری تا کنون نشان می دهد که این نوسانات هنوز ادامه دارد.

 در هفته های اخیر روند کاهشی قیمت رمرز ارزها باعث شد تا بسیاری از سرمایه گذاران تازه کار از بازار خارج شوند غافل از اینکه این شرایط نزولی قیمت موقتی بوده است و قیمت ها سیر صعودی را از سر خواهند گرفت. به گزارش وب سایت کوین دسک در بیست و چهار ساعت گذشته  متوسط قیمت بیت کوین در بازار برابر با ۵۵ هزار و ۱۰ دلار بود که ۱.۲ درصد نسبت به روز قبل از آن رشد کرد.

این در حالیست که ارزش Ethereum در این بازه زمانی ۵.۵۱ درصد رشد کرد و ارزش stellar با رشد ۶.۵۱ درصدی همراه بود و در نهایت متوسط قیمت ۲ هزار و ۶۴۵ دلار برای Ethereum و قیمت ۰.۵۰۷۴ دلار برای Stellar ثبت شد.

مرکز مطالعات گلاس نود بعد از رصد تحولات قیمتی رمز ارزها در بازار طی ماه های اخیر گزارشی در مورد تغییر الگوی سرمایه گذاری در بازار تهیه کردو در این گزارش نوشت:«سرمایه گذاران بلند مدت در بازار بیت کوین تجربه نوسان قیمت در ماه فوریه را داشتند. آنها در جریان افت  اخیر قیمت بیت کوین اقدام به فروش آن نکرده اند و همچنان در بازار هستند در حالیکه سرمایه گذاران نوپا در بازار رمز ارزها در نتیجه این نوسانات اقدام به خروج از بازار کرده اند.»

بر طبق این گزارش سرمایه گذاران بلند مدت افرادی هستند که بالغ بر شش ماه رمز ارزها را نگهداری کرده اند و سرمایه گذاران کوتاه مدت افرادی هستند که کمتر از یک ماه اقدام به نگهداری  رمز ارزها کردند و بعد از مشاهده نوسانات قیمتی به سرعت اقدام به استفاده از آن یا فروش رمز ارز کردند.

از ابتدای سال جاری تا کنون قیمت بیت کوین در بازار نوسان زیادی را تجربه کرد. در سال جاری ما شاهد رکوردشکنی قیمت بیت کوین و رسیدن به سقف ۶۴ هزار و ۸۰۰ دلار بودیم و در روزهای گذشته سقوط قیمت آن تا مرز ۴۷ هزار دلار را نیز تجربه کردیم. اما به دلیل ورود بانکهای بزرگی مانند جی پی مورگان به بازار رمز ارزها، قیمت آن دوباره رشد کرد و در روز ۲۷ آوریل هر بیت کین با قیمتی بالغ بر ۵۵ هزار دلار مبادله شد.

کد خبر: ۸۵٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha