۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
«واعتبار» خریدار و فروشنده بود
طی فروردین ماه؛

«واعتبار» خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۹ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۸۲ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۴۴ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۹ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال به ۴۲۱ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران نیز با کاهش ۵ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال معادل ۴۳۸ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال محاسبه شد.

واعتبار تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۲۶ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۴۶ میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۹ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۶۶ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۸۵٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha