۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
سود هر سهم «واعتبار» ۳۲۹ درصد افزایش یافت
نسبت به دوره مشابه گذشته؛

سود هر سهم «واعتبار» ۳۲۹ درصد افزایش یافت

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران در دوره شش ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۲۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۳۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۳۲۹ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

  به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۸۲۰ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۲۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۲۹ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۲۵۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۷۵ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود واعتبار در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ تیر ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲۳۹ ریال و سود خالص را ۱۹۰ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران در دوره یاد شده، با افزایش ۹۰۶ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال به ۹۲۸ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۹۳۵ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال معادل ۹۵۱ میلیارد و ۸۱۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"واعتبار" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۵۸۳ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۷۵۹ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۳۲۵ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال خریداری کرد

کد خبر: ۷۴٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha