۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
یک هزار میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای اشتغال در استان همدان پرداخت شد
در حمایت از واحدهای تولیدی؛

یک هزار میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای اشتغال در استان همدان پرداخت شد

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: سال گذشته یک هزار میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در استان همدان پرداخت شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، ظاهر پورمجاهد گفت: با وجود برخی مشکلات اقتصادی ناشی از اعمال تحریم‌ها و همچنین همه گیری ویروس کرونا اقداماتی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان همدان انجام شده است.

پورمجاهد افزود: درهمین زمینه ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب اشتغال روستایی با سود ۶ درصد به متقاضیان در استان همدان پرداخت شد که نقش موثری در ایجاد فرصت‌های اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان داشت.

وی بابیان اینکه همچنین ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد اشتغال در استان همدان پرداخت شده است، افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود چهار درصد نیز برای تقویت حوزه مشاغل خانگی و خود اشتغالی با انعقاد تفاهم نامه در قالب مشاغل کارگاه های کوچک و زودباده در استان همدان پرداخت شده است.

پورمجاهد گفت: این تسهیلات بانکی بیشتر به خانوارهای مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی استان همدان و به منظور ایجاد مشاغل خانگی و توانمندسازی این افراد پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیز در حوزه مسکن روستایی و ودیعه مسکن به متقاضیان در استان همدان پرداخت شده که این تسهیلات با هدف رفع مشکل مالی زوج‌های جوان فاقد مسکن برای تامین واحد مسکونی پرداخت شده است.

کد خبر: ۸۵٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha