۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
تولید لوازم خانگی ارزان قیمت در گرو استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

تولید لوازم خانگی ارزان قیمت در گرو استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان

موسوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است برای تولید لوازم خانگی ارزان قیمت و باکیفیت باید از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان بهره برد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدعلی موسوی با انتقاد از افزایش قیمت لوازم خانگی، گفت: هرچند برخی قطعات موردنیاز تولید این محصولات وارداتی است و رشد نرخ ارز بر قیمت تمام شده تولید و بهای لوازم خانگی اثرگذار بوده و موجب گرانی آنها می‌شود اما باید به این نکته نیز توجه کرد که برای تامین لوازم خانگی ارزان قیمت برای مصرف‌کننده باید به دنبال راهکار بود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت داخلی برای تولید لوازم خانگی، افزود: توجه ویژه به داخلی‌سازی را می‌توان یکی از راهکارهای تولید لوازم خانگی ارزان قیمت دانست زیرا با تحقق این مهم نیازی به ارز و واردات نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: برای تولید لوازم خانگی ارزان قیمت و باکیفیت باید از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان استفاده کرد زیرا این مجموعه ها می‌توانند در تحقق امر ساخت داخل کمک ارزنده‌ای باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: با افزایش تیراژ تولید، هزینه ساخت و تولید لوازم خانگی کاهش می‌یابد در نتیجه می‌توان این محصولات را با قیمت کمتر به دست مصرف کننده رساند از سوی دیگر نباید از ظرفیت بازارهای جهانی غافل شد، با استفاده از این بازارها می‌توان به رشد تیراژ کمک کرد.

کد خبر: ۸۴٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha