۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
«تالیانت» تازه نفس رنو از ترکیه به بازار می‌آید
گزینه‌ فرانسوی برای ورود به خاورمیانه

«تالیانت» تازه نفس رنو از ترکیه به بازار می‌آید

شرکت خودروسازی رنو به زودی محصول جدید خود یعنی «تالیانت» را با پیشرانه ۱.۳ لیتری از بازار ترکیه روانه سایر بازارهای جهانی خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: یک ماه پیش شرکت خودروسازی رنو از ورود محصول جدید اقتصادی خود یعنی تالیانت رونمایی و معرفی کرد. تالیانت خودرو اقتصادی در سگمنت بی بوده که به زودی وارد بازار خواهد شد.

رنو در این محصول نیز از داچیا بهره گرفته است، تالیانت روی پلتفرم CFM-B رنو طراحی شده است، در واقع نسخه‌ای تغییر برند داده شده نسل جدید داچیا لوگان است.

درحقیقت این خودروساز فرانسوی این بار سنت شکنی کرده و به جای رنو سیمبل، محصول جدید را به نام تالیانت عرضه بازار خواهد کرد. نام تالیانت به نوعی نشان دهنده‌ای استراتژی قوی رنو در زمینه موقعیت‌یابی و انتخاب محصول است. طراحی ظاهری تالیانت، کاملا وفادار به زبان طراحی و DNA برند رنو است. چراغ‌های جلو و عقب با LED های C شکل هویتی مدرن و شیک را برای یک خودروی اقتصادی در کنار امضای رنو به نمایش می‌گذارد. همچنین استفاده از خطوطی با حس دینامیکی قوی در سر تا سر بدنه، از رنو تالیانت، خودرویی با ظاهر مدرن و پخته ساخته است. لازم بذکر است که سدان تالیانت، اولین خودروی رنو خواهد بودکه از لوگوی جدید این برند استفاده می‌کند. رنو برای این سدان از موتورهای یک تا ۱.۳لیتری توربوشارژ استفاده خواهد کرد و رنو تالیانت را تا اواسط سال جاری میلادی به بازار ترکیه عرضه و پس از آن به بازار سایر کشورهای مدنظر صادر خواهد کرد.  

کد خبر: ۸۴٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha