۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
گره کور پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد پس از ۲۲ سال باز شد
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

گره کور پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد پس از ۲۲ سال باز شد

لرستان- ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: گره کور هتل صخره‌ای خرم‌آباد پس از ۲۲ سال باز شد و به زودی عملیات ساخت این پروژه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد، سال ۷۸ در زمینی به مساحت هفت هزار و ۸۰۰ مترمربع و با هدف توسعه گردشگری استان بر زمین زده شد تا خلأ نبود زیرساخت‌ها و اماکن اقامتی مناسب برای گردشگران را در لرستان پر کند ولی موانع و گرفتاری‌هایی برای این پروژه ایجاد شد که با گذشت دو دهه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

این پروژه راکد که شش دولت و ۹ استاندار را به خود دیده، امروز خبرهای خوشی در رابطه با آن به گوش می‌رسد که از باز شدن گره کور این پروژه حکایت دارد.

مهرداد ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: هتل صخره‌ای خرم‌آباد نماد شکست طرح‌های گردشگری در استان بود که حدود ۱۸ سال است به صورت نیمه کاره رها شده بود.

وی افزود: سرمایه گذار فعلی برای توسعه هتل، درخواست پنح هزار متر زمین داشت که مورد موافقت مسئولان استانی قرار نگرفته بود که بنده به این مسئله ورود کرده و پس از بازدید از هتل، در طول سال گذشته، جلسات متعددی با حضور تمام مسئولانی که در این حیطه نقش داشتند، برگزار کردیم.

ویسکرمی ادامه داد: در نهایت زمین با نظر کارشناسان، بر اساس کاربری گردشگری آن قیمت گذاری و مقرر شد طبق ماده ۲۲، در قالب اجاره به شرط تملیک پنج ساله، طی یک قرارداد رسمی و شفاف و پس از پرداخت قیمت کارشناسی اعلام شده واگذار شود که تا این لحظه مانعی برای ادامه کار برای سرمایه گذار وجود ندارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس اظهار کرد: خدا را شاکریم که پس از حل مشکل بیمارستان مهرگان با بانک ملت، امروز مشکل یکی دیگر از نمادهای شکست سرمایه گذاری در استان حل شد و طبق قول سرمایه‌گذار، به‌زودی ساخت هتل از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر: ۸۴٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha