۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
۳ پروژه مهم صنعتی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۳ پروژه مهم صنعتی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طی شش ماه نخست سالجاری سه پروژه مهم صنعتی در استان به بهره برداری می‌رسد و برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. 

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۸۶ نفر در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۲۵۰ نفر برای اخذ تسهیلات به شبکه بانکی استان زنجان معرفی شدند. 

وی با بیان اینکه  از این تعداد هم ۱۸۰ سرمایه گذار در استان زنجان موفق به دریافت تسهیلات شدند، اظهار کرد: برای این تعداد بیش از دو هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه این استان در پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی دارد، گفت: زنجان بعد از استان‌های البرز و سمنان در پرداخت تسهیلات رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است. 

فغفوری با بیان اینکه در سال جهش تولید ۱۱ پروژه صنعتی و معدنی برای سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان پیش بینی شده بود، تاکید کرد: با بهره برداری این پروژه‌ها اشتغال خوبی در استان ایجاد می شود. 

وی  با بیان اینکه برای طرح رونق تولید در زنجان بیش از یک ‌هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان به استان اختصاص یافته بود، گفت: این میزان اعتبار برای اجرای طرح های رونق تولید در نظر گرفته شده بود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طی سال گذشته بیش از ۵۰ درصد پروژه های جهش تولید استان زنجان در سال جاری به بهره برداری رسید. 

فغفوری گفت: طی شش ماه نخست سالجاری هم سه پروژه مهم صنعتی در استان زنجان به بهره برداری می رسد و برای بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود. 

کد خبر: ۸۳٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha