۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
تولید گوشت مرغ در زنجان افزایش می یابد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

تولید گوشت مرغ در زنجان افزایش می یابد

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه سه برابر نیاز مصرف استان زنجان گوشت مرغ تولید می شود، گفت: طی روزهای آینده تولید گوشت مرغ در استان به بیش از ۱۰۰ تن می رسد.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار از فعالیت ۳۱۰ واحد پرورش طیور اعم از مرغ گوشتی، مرغ تخم‌گذار و بوقلمون در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳۸ واحد پرورش مرغ گوشتی بوده و ۱۷ واحد نیز در زمینه پرورش مرغ تخم‌گذار فعالیت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه سه برابر نیاز مصرف استان زنجان گوشت مرغ تولید می شود،اظهار کرد: روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه طی روزهای آینده تولید گوشت مرغ در استان به بیش از ۱۰۰ تن می رسد،گفت: طی روزهای گذشته دیگر صف های طولانی گوشت مرغ در استان تشکیل نمی شود. 

تاراسی تاکید کرد: با افزایش قیمت مرغ گرم، عرضه آن به بازار بیشتر شده است و مردم دیگر نگران نباشند. 

وی افزود: مرغ‌داری‌ها در استان نسبت به ارائه گوشت مرغ به بازار خودداری کنند  به تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای برخورد با واحدهای‌های خرده‌فروشی که مرغ گرم را گران‌تر عرضه‌ می‌کنند با شماره ۱۲۴ بازرسی تماس بگیرند،ابراز داشت: قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده ۲۴ هزارو ۹۰۰ تومان است.

کد خبر: ۸۲٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha