۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
۳۸۰ معدن در سیستان و بلوچستان وجود دارد/ لزوم تسهیل روند سرمایه گذاری
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۳۸۰ معدن در سیستان و بلوچستان وجود دارد/ لزوم تسهیل روند سرمایه گذاری

زاهدان - شهرکی، رئیس صمت سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه روند سرمایه گذاری باید تسهیل شود، گفت: سامانه پاسخگویی برخط معادن برای پاسخگویی آنلاین به سرمایه گذاران ایجاد می شود.

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: هم اکنون در سیستان و بلوچستان ۳۸۰ معدن وجود دارد، همچنین پهنه های معدنی مختلفی در استان شناسایی و در حال مطالعه است.

وی افزود: در حال حاضر در ۸۰ هزار هکتار محدوده معدنی سیستان و بلوچستان مطالعات انجام شده و در ۵۰ هزار متر نیز عملیات اکتشاف و حفاری انجام شده است.

رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان ادامه داد: بهره برداری از معادن نیازمند سرمایه گذاری است بنابراین باید روند سرمایه گذاری تسهیل پیدا کند.

وی گفت: لازم است تا سامانه پاسخگویی برخط در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شود و اطلاعات معادن و محدوده های اکتشافی و امکانات مورد نیاز از جمله راه دسترسی،آب و برق  در این سامانه ثبت شود.

شهرکی افزود: با راه اندازی سامانه مذکور اطلاعات مورد نیاز در دسترس سرمایه گذار قرار می گیرد و فرد می تواند به راحتی محدوده مورد نظر را انتخاب کند.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم از جمله راه و آب و برق برای بهره برداری از برخی معادن هنوز فراهم نیست که بایددر این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود.

کد خبر: ۸۲٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha