۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
 کمبودی در بازار گیلان نیست/ انجام ۱۰ میلیون جوجه ریزی
استاندار گیلان:

کمبودی در بازار گیلان نیست/ انجام ۱۰ میلیون جوجه ریزی

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه کمبودی در بازار وجود ندارد خواستار رصد روزانه موجودی انبارهای بزرگ در استان شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان،ارسلان زارع در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به همراهی موثر اعضای کارگروه و فعالان اقتصادی و بازار در ایام پایانی سال گذشته و نیمه نخست فروردین ماه جاری اشاره و اظهار کرد: ارتباط مستمر با بازار توسط سازمان صمت و اتاق اصناف، در پویایی فعالیت ها تأثیرگذار است.

وی با اشاره به قرارداشتن در آستانه ماه مبارک رمضان و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تأمین اقلام مورد نیاز مردم در این ایام خاطرنشان کرد: خوشبختانه کمبودی در بازار وجود ندارد اما رصد روزانه موجودی انبارها و فروشگاه های بزرگ ضروری است.

نماینده عالی دولت در گیلان روند تولید مرغ در استان را امیدبخش دانست و با بیان اینکه حفظ میزان تولید فعلی اصلی ترین عامل برای تنظیم بازار است، گفت: جوجه ریزی از ۸.۵ میلیون، به ۱۰ میلیون قطعه در ماه رسیده که با این میزان ، هیچ نگرانی برای تأمین نیازها در آینده نیست.

وی نظارت مستمر از سوی تیم نظارتی دستگاه های اجرایی و نیز نظارت مردم بر مردم از طریق اتحادیه ها را موثر ارزیابی کرد و افزود: گیلان، جزو استان های موفق در نظارت بر بازار و رسیدگی به پرونده تخلفات بوده و انعکاس دغدغه های مردمی از طریق سامانه های ارتباطی ، نشان از اعتماد مردم به این حوزه است.

کد خبر: ۸۲٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha