۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
مردم ضعیف زیرفشار گرانی لِه شده‌اند؛ کاهش قدرت خرید مردم در اردبیل
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل:

مردم ضعیف زیرفشار گرانی لِه شده‌اند؛ کاهش قدرت خرید مردم در اردبیل

اردبیل - بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: در شرایط کنونی که وضعیت بازار به حال خود رها شده، سونامی گرانی به راه افتاده و اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه زیرفشار و تنگناهای مالی له شده‌اند.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار  اظهار داشت: متأسفانه در وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم در دریای مشکلات دست و پا می‌زنند و با شرایط کنونی سونامی گرانی به راه افتاده و خرید بسیاری از کالاها برای مردم غیرممکن شده است.

وی با اشاره به این که این روزها قیمت تمامی کالاها روز به روز در حال افزایش است، گفت: اگر این وضعیت ادامه یابد داستان تلخی رقم می‌خورد که بیشتر این مشکلات سایه در بی‌تدبیری و تصمیم و مدیریت نادرست به یک شرایط نامساعد تبدیل شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: قدرت خرید مردم در سطح استان اردبیل و همچنین کشور،  به قدری کم شده که سفره‌ها هر روز در حال کوچک‌تر شدن است و این یعنی رکورد جدیدی از تورم که به ماه نرسیده ثبت می‌شود و افزایش مشکلات ناشی از وضعیت اقتصادی که روزافزون شده است.

بدری تصریح کرد: دولت در حال حاضر نمی‌تواند در کاهش سرعت گرانی کاری از پیش ببرد و این مسئله نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و هدفمند است تا بتوان وضعیت مناسبی را برای بازاری که به حال خود رها شده است فراهم کرد و مشکلات را کاهش داد.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود بدنه دولتی وضعیت ناخوش مردم را دریابد و برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم اقدامات اساسی و حائز اهمیتی انجام دهد، چرا که در شرایط کنونی بیش از هر مسئله دیگری جلوگیری از وضعیت اسفبار اقتصادی مورد توجه است.

کد خبر: ۸۲٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha