۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
 ۱۸ درصد از جوانان بیکار زنجان صاحب شغل شدند
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۱۸ درصد از جوانان بیکار زنجان صاحب شغل شدند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته دو هزار و ۴۵۱ نفر جذب واحدهای تولیدی و صنعتی در استان شدند، گفت: بیش از ۱۸ درصد از جوانان بیکار صاحب شغل شدند.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سال گذشته اشتغال خوبی در زنجان ایجاد شد،گفت: طی سال گذشته در سال جهش تولید دو هزار و ۴۵۱ نفر از جوانان بیکار استان جذب واحدهای تولیدی و صنعتی شدند. 

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۱۸ درصد از جوانان بیکار استان جذب کار شدند، اظهار کرد: در سال ۹۸ تنها دو هزار و ۸۰ نفر جذب واحدهای تولیدی و صنعتی شدند. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان بر لزوم توسعه اشتغال در بخش های مختلف در استان تاکید کرد و ابراز داشت: اشتغال بخش خدمات در سالجاری با جدیت بیشتری محقق می شود.

یوسفی با بیان اینکه متأسفانه در سطح زنجان در بخش خدمات کم کاری شده است، گفت: سهم اشتغال استان در بخش خدمات پایین است. 

وی با بیان اینکه سهم اشتغال استان در بخش خدمات ۳۱ درصد است که نسبت به سطح کشور ۱۵ درصد پایین است، گفت: سهم اشتغال کشور در بخش خدمات ۴۷ درصد است و باید برای توسعه اشتغال استان در بخش خدمات باید مدیریت و برنامه ریزی لازم انجام شود. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان بر لزوم  فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم برای توسعه مشاغل  در تمام بخش ها در استان تاکید کرد و یاد آور شد: باید اشتغال این استان در سال جاری افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۸۱٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha