۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
نرخ بیکاری زنجان کمتر از ۷.۵ درصد می شود| پرداخت تسهیلات در بخش صنعت و معدن شتاب می‌گیرد
استاندار زنجان در گفتگو با بازار:

نرخ بیکاری زنجان کمتر از ۷.۵ درصد می شود| پرداخت تسهیلات در بخش صنعت و معدن شتاب می‌گیرد

زنجان-حقیقی، استاندار زنجان با بیان اینکه پنج واحد تولیدی در استان زنجان طی سال جاری افتتاح می شود، گفت: با افتتاح این تعداد واحد تولیدی نرخ بیکاری استان که ۷.۵ درصد در سال گذشته به کمتر از آن خواهد رسید. 

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سال گذشته واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است،اظهار داشت: در سال جاری احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل با قوت بیشتری انجام می شود و بایدموانع بر سر راه واحدهای تولیدی رفع شود.  

وی با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون ۶۳ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل در استان واحد چرخه تولید شده است، ابراز داشت: در سال جاری واحدهای تولیدی مشکل دار و تعطیل در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به خوب رصد و بررسی خواهند شد. 

استاندار زنجان همچنین از افتتاح پنج واحد تولیدی در استان زنجان طی سال جاری خبر داد و  تاکید کرد: با افتتاح این تعداد واحد تولیدی برای افراد زیادی اشتغال ایجاد می شود و نرخ بیکاری استان که ۷.۵ درصد در سال گذشته به کمتر از آن خواهد رسید. 

حقیقی با بیان اینکه بانک‌های استان زنجان در راستای پرداخت تسهیلات جزو استان‌های پیشرو است،گفت: طبق آمارهای انجام گرفته بیشترین تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌های استان در بخش صنعت و معدن، خدمات بازرگانی و کشاروزی بوده است.

وی با بیان اینکه آمار بالای پرداخت بالای تسهیلات در بخش صنعت و معدن نشان از فعالیت واحدهای تولیدی است، تصریح کرد: در سالجاری پرداخت تسهیلات دربخش صنعت و معدن شتاب می گیرد. 

استاندار زنجان گفت: در راستای تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری باید عزم همگانی در دستور قرار گیرد.

حقیقی افزود: در سال جاری در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت و پتانسیل های استفاده خواهد شد تا تولید تقویت و اشتغال استان هم تثبیت شود. 

کد خبر: ۸۱٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha