۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
تنها ۳درصد از پروژه‌های مسکن مهر در کردستان باقی مانده است
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

تنها ۳درصد از پروژه‌های مسکن مهر در کردستان باقی مانده است

سنندج- ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون ۹۷ درصد از پروژه‌های مسکن مهر در این استان به بهره‌برداری رسیده و سه درصد باقی مانده آن هم در سال جاری به اتمام می‌رسد.

محمدصدیق ثابتی در گفت و گو با خبرنگار بازار به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: تعهد استان برای ساخت واحدهای مسکن مهر ۳۷ هزار و ۹۳۲ واحد بود که تاکنون ۳۶ هزار و ۶۳۲ واحد آن به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۶۴ واحد مسکن مهر افتتاح شد، اضافه کرد: در سال جدید تلاش ما براین است که که مانده واحدهای مسکن مهر راه به غیر از واحدهایی که دارای مشکل حقوقی هستند، به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: محوطه سازی و آماده سازی سایت‌های مسکن مهر و بهبود شرایط زندگی در واحدها با تامین حداقل‌های ممکن از جمله هماهنگی با سازمان‌های خدمات‌رسان برای تامین آب، برق، گاز از جمله اقداماتی است که سال گذشته انجام شده است.

ثابتی اضافه کرد:  اجرا و تکمیل لکه های تجاری به مقدار ۶۸ مورد، اجرا و تکمیل مسجد در سایت مسکن مهر بهاران، و نظارت عالیه بر ساخت و سازهای سطح استان از دیگر اقدامات انجام شده در پروژه های مسکن مهر استان بوده است.

وی یکی از برنامه‌های جدید حوزه مسکن را طرح اقدام ملی مسکن خواند و گفت: در راستای  سرفصل های ابلاغی وزارت راه وشهرسازی تعداد ۲۲هزار نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن  ثبت نام  کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اضافه کرد:  بیش از ۱۴هزار نفر تایید شدند و برای رسیدن به اهداف تعریف شده  با توجه به وضعیت توپوگرافی  وکمبود اراضی  در بیشتر شهرهای استان تاکنون زمین مناسب برای سه هزار و ۸۲۹ مورد تامین شده است.

ثابتی اظهار داشت: این طرح از دیگر اقداماتی که در راستای خانه دار کردن بخشی از مردم به اجرا درآمده و امسال هم به طور جدی اجرای آن دنبال می شود.

کد خبر: ۸۱٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha