۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
سرانه بهره‌مندی سیستان وبلوچستان از کالای تنظیم بازار باید افزایش یابد
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

سرانه بهره‌مندی سیستان وبلوچستان از کالای تنظیم بازار باید افزایش یابد

زاهدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرانه بهره‌مندی مردم این استان از کالاهای تنظیم بازار نسبت به سایر استانها کمتر بوده و باید این سرانه افزایش یابد تا حداقل در بین ۴۰ درصد جمعیت منطقه توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تمامی اقدامات با همت مدیران و همدلی و هماهنگی که در استان به وجود آمد با وجود شرایط سختی که در فضای اقتصادی کشور و منطقه وجود داشت اجرا شده است.

 وی با اشاره به گزارش اقداماتی که در سال گذشته انجام و درخواست‌هایی مشخص که در سال جدید وجود دارد افزود: در ارتباط با روابط با افغانستان و پاکستان اقداماتی خوب انجام و با توجه به مصوبه ۲۶ اسفند سال گذشته که سیستان و بلوچستان موفق به انجام آن شد خیلی مشکل حادی در حوزه تجارت خارجی نداریم و می‌توانیم مباحث مربوط به واردات و صادرات در منطقه و تراز تجاری را با این مصوبه دنبال کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مورد تنظیم بازار تلاش و کار خوبی در استان انجام شده و تقریبا مشکلی وجود ندارد و در مورد مرغ به توافق با خراسان‌جنوبی رسیده‌ایم و در تامین آن مشکلی نداریم.

کد خبر: ۸۱٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha